Μάθετε το Digital Marketing
27 τμήματα | 1100+ συμμετέχοντες
Νέο τμήμα ξεκινά: 27 Ιανουαρίου 2025
Παρακολουθήσετε το σεμινάριο Digital Marketing online, με Live Webinars απ'όπου κι αν βρίσκεστε.
Γνωρίστε τους κύριους τομείς του σύγχρονου digital marketing με πρακτική, προσομοιώσεις, παραδείγματα από πετυχημένες online καμπάνιες, παρουσιάσεις εργασιών.
Μάθετε στρατηγικές, εργαλεία και τακτικές προώθησης στον ψηφιακό κόσμο από 18 επαγγελματίες της αγοράς οι οποίοι εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα digital agencies, digital publishers και brands στην Ελλάδα.
Σκοπός μας είναι να μάθετε:
- Πώς θα φέρετε αποτελέσματα και πωλήσεις με μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing
- Τακτικές και εργαλεία που δεν πρέπει να λείπουν από κανένα digital marketing plan
- Πώς θα συνδυάζετε παραδοσιακές και online τακτικές marketing
- και να διεκδικήσετε θέσεις εργασίας ως digital marketers.
Το Certificate in Digital Marketing της HAU, θεωρείται ένα από τα καλύτερα σεμινάρια digital marketing στην Ελλάδα, καθώς είναι ένα από τα πρώτα ολοκληρωμένα προγράμματα που ξεκίνησαν στην αγορά (από το 2012), με την υπογραφή ενός πρωτοπόρου εκπαιδευτικού οργανισμού. Ταυτόχρονα είναι το πρόγραμμα που σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για να χτίσετε μια επιτυχημένη καριέρα στον ψηφιακό κόσμο.
Προλάβετε την early bird τιμή έως 16/1: 1750 € 1350 €
Το Certificate in Digital Marketing διεξάγεται: Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη, 19.00 - 22.00 - και περιλαμβάνει 4 Σάββατα (1 Σάββατο κάθε μήνα πρωινές ώρες).
Στους σπουδαστές του Live Online Certificate in Digital Marketing προσφέρεται δωρεάν πρόσβαση για 6 μήνες στο ασύγχρονο eLearning Certificate in Digital Marketing.
Το Certificate in Digital Marketing είναι ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο Digital Marketing το οποίο απευθύνεται σε:
- Όσους χρειάζονται digital skills και επιθυμούν αλλαγή καριέρας
- Στελέχη επιχειρήσεων & Decision Makers
- Επιχειρηματίες
- Στελέχη Marketing, Πωλήσεων, Εμπορικής Κατεύθυνσης
- Απόφοιτους σχολών με κατεύθυνση σε Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία και συναφή αντικείμενα, ή κατόχους Digital Marketing Diplomas που χρειάζονται ένα πρακτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το βιογραφικό τους
- Απόφοιτους σχολών Η/Υ, software engineers, που θέλουν να ασχοληθούν με Digital Marketing
- Αν είστε επιχειρηματίας, θα μάθετε τρόπους για να:
- Είστε εργαζόμενος, ή απόφοιτος;
- Είστε στέλεχος Marketing ή Πωλήσεων:
- Αυξήσετε την κερδοφορία της επιχείρησής σας
- Ελέγξετε καλύτερα τις διαφημιστικές δαπάνες
- Αξιολογείτε τις προτάσεις των συνεργατών σας
- Οργανώσετε το marketing της επιχείρησής σας αξιοποιώντας ευκαιρίες και δυνατότητες της τεχνολογίας
- Θα αποκτήσετε το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο και την εργαλειοθήκη για να ξεκινήσετε σε junior level θέση κατεύθυνσης digital marketing
- Θα εξελίξετε την καριέρα σας
- Θα είστε σε θέση να επιλέξετε κατεύθυνση εξειδίκευσης
- Θα έχετε πολλές ευκαιρίες δικτύωσης στο χώρο
- Θα εμπλουτίσετε το βιογραφικό σας με ένα Online Marketing Certificate
- Θα εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας με τις τελευταίες τάσεις και τα εργαλεία του Digital Marketing
- Θα είστε σε θέση να αποφασίζετε για την Digital Marketing στρατηγική και να κατευθύνετε τους συνεργάτες σας
- Θα ελέγχετε διαφημιστικές δαπάνες σε Digital Marketing
- Θα αποκτήσετε hands on εμπειρία στις πλέον δοκιμασμένες πρακτικές digital marketing και δημοφιλή εργαλεία διαφήμισης
#1 - Integrating Marketing in the Digital Age (4 ώρες)
Τι έχει αλλάξει από το «παραδοσιακό» marketing μέχρι σήμερα; Πώς ψάχνει και πώς αγοράζει ο καταναλωτής;
Παρουσιάζουμε τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος, πού βοηθούν και πώς συνδέονται, ώστε στο τέλος να είστε σε θέση να επιλέγετε την κατάλληλη στρατηγική digital marketing ανάλογα με τους επιχειρησιακούς στόχους. Ξεκινάμε με τη βασική ορολογία digital marketing που θα σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε όλες τις ενότητες του προγράμματος.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Certificate in Digital Marketing
CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
#2 - Building your Web Site (3 ώρες)
Digital properties, websites, landing pages, forms, κλπ. Το να χτίσεις ένα site δεν είναι τόσο δύσκολο, φτάνει να ξέρεις τι να ζητήσεις. Εξετάσουμε τα βασικά στοιχεία της δομής και της αρχιτεκτονικής των πληροφοριών ενός digital property είτε αυτό είναι ένα site είτε μία μόνο σελίδα. Εξηγούμε τα βασικά βήματα ανάπτυξης ενός website: planning, design, development, testing, responsible web design, deployment και project management.
Εξετάζουμε χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένων websites μέσα από τα οποία θα δούμε πώς ένα site γίνεται διαδραστικό και αποτελεσματικό. Πειραματιζόμαστε με sitemaps και wireframes.
#3 - E-shops (3 ώρες)
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Ποιες είναι οι βασικές πλατφόρμες;
Πώς γίνεται η σωστή διαχείριση ενός e-shop;
Ποια είναι η σωστή δομή;
Project Management, Hosting, Τips κ.α
#4 - Content Marketing (6 ώρες)
Ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο περιλαμβάνει περιεχόμενο: από το copy μιας διαφήμισης μέχρι το chatbot, τον ψηφιακό virtual υπάλληλο που μπορεί να συνομιλεί 24/7 με τον πελάτη, και τώρα τα νέα AI tools που έχουν τη δυνατότητα να παράγουν ποιοτικό περιεχόμενο σε πολύ λιγότερο χρόνο.
Στην ενότητα αυτή θα δούμε πώς το περιεχόμενο θα γίνει το δυνατό σου όπλο για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Και πώς το περιεχόμενο με τη σωστή στρατηγική μπορεί να μειώσει το διαφημιστικό budget και να αυξήσει το loyalty και το retention των πελατών.
Εξηγούμε τα στοιχεία μιας στρατηγικής περιεχομένου και τα πιο δημοφιλή θέματα και τύπους περιεχομένου, και πώς αυτά δένονται σε διάφορα μοντέλα στρατηγικής ανάλογα με τον στόχο μας. Παρουσιάζουμε μεθόδους μέτρησης της απόδοσης και βελτιστοποίησης της χρήσης περιεχομένου. Δουλεύουμε με περσόνες και τρόπους με τους οποίους μια ιδέα (concept) μετουσιώνεται σε διάφορες μορφές περιεχομένου.
Αποτυπώνουμε τη στρατηγική μας σε ένα Content Marketing Canvas. Παρουσιάζουμε τα πιο δημοφιλή content creation εργαλεία καθώς και μερικά από τα πιο δυνατά εργαλεία AI για παραγωγή περιεχομένου, εξηγώντας τί κάνει το κάθε ένα, για ποιά χρήση ενδείκνυται το κάθε ένα και για τί είδους περιεχόμενο.
Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Co-founder, CEO, SalesCaptain Agency, SaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover
#5 - Social Media Strategy & Workshop (6 ώρες)
Προτού αφιερώσετε χρόνο και χρήμα σε περιστασιακά posts με αμφίβολο αποτέλεσμα, μάθετε πώς θα προσεγγίσετε τα κατάλληλα μέσα ανάλογα με την αγορά στόχο. Αναλύουμε στρατηγικές με βάση πετυχημένα παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να κατανοήσετε τι είδους περιεχόμενο πώς μπορείτε να το μοιραστείτε με το κατάλληλο κοινό. Εξετάζουμε τεχνικές αξιοποίησης υπάρχοντος περιεχομένου, πώς μπορείτε να συνδυάσετε ενέργειες social media marketing με άλλα κανάλια επικοινωνίας, ψηφιακά και αναλογικά.
Σε worshop σχεδιάζουμε το σκελετό ενός social media marketing plan.
Εισηγητής: Δημήτρης Πεφάνης, Διευθυντής, www.cnn.gr (Όμιλος DPG Media)
#6 - Facebook / Instagram / LinkedIn / Pinterest / Tiktok / X (Twitter) / YouTube, & Social Media Publishing Tools (9 ώρες)
Στο συγκεκριμένο session θα μάθετε στη πράξη πως να λειτουργείτε σωστά τα social media platforms για λογαριασμό μιας επιχείρησης, ποιες δυνατότητες και οφέλη υπάρχουν καθώς και ποια είναι τα best practices.
Θα δουλέψετε στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, X (Twitter), TikTok, καθώς και σε διάφορα άλλα εργαλεία διαχείρισης social media και δημιουργίας περιεχομένου για social media όπως Canvas, κ.α.
Εισηγητής: Χαράλαμπος Κυριάκου, Online Marketing & Social Media Manager, Lidl Ελλάδος & Κύπρου
#7 - Social Media Advertising & Workshop (22 ώρες)
Στην ενότητα του Social Media Marketing δείξαμε στρατηγικές με τις οποίες προσεγγίζουμε κάθε πλατφόρμα, πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των social media, τι είδους περιεχόμενο μοιράζεστε, πώς αλληλεπιδράτε με το κοινό.
Σε αυτό το session ολοκληρώνουμε το Social Media Plan με το πώς μπορούμε να προβληθούμε μέσω πληρωμένης διαφήμισης στα Social Media.
Δουλεύετε βήμα-βήμα τους ad managers σε Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest & TikTok, μαθαίνοντας βασικές στρατηγικές διαφήμισης και πώς να δημιουργείτε καμπάνιες.
Workshop: Σε ομάδες δουλεύετε πάνω σε μια διαφημιστική καμπάνια στη Meta.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, RoiX Agency, Performance Marketing & Data-Driven Specialist, Academic Advisor, Certificate in Digital Marketing / HAU
#8 - Google Ads & Workshop (12 ώρες)
Σε αυτό το Session θα μάθετε πώς να δημιουργείτε διαφημίσεις στη Google, στο Search Network, Display Network αλλά και στο YouΤube.
Μαθαίνετε πώς να κάνετε έρευνα για keywords, ad copies, να οριοθετείτε στόχους και budget.
Workshop: σε ομάδες στήνετε μια Display καμπάνια στα Google Ads
Με την ολοκλήρωση της ενότητας μπορείτε να προχωρήσετε και με τις εξετάσεις της Google Google Ads
Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, Digital Strategist, Margera - Digital Analytics Agency
#9 - Digital Publishers & Premium Display (3 ώρες)
Πόσο σημαντική είναι η συνεργασία με μεγάλα Ψηφιακά Μέσα και Εκδότες / Publishers – Sites στην αγορά;. Πόσο μπορούν να επηρεάσουν το δυνητικό μας πελατολόγιο και πάνω σε τί είδους καμπάνιες μπορούμε να συνεργαστούμε;
Σε αυτήν την ενότητα μαθαίνουμε πώς τοποθετούμε διαφημιστικό περιεχόμενο μέσα στο ήδη υπάρχον ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό περιεχόμενο ενός ψηφιακού μέσου και σε κοινό της επιλογής μας, είτε ως διαφήμιση, είτε ως advertorial / native περιεχόμενο, αλλά και με πολλούς άλλους δημιουργικούς τρόπους τους οποίους θα δούμε μέσα από παραδείγματα.
Εξετάζουμε διάφορους τρόπους τιμολόγησης διαφήμισης. Αναλύουμε τη λογική διασποράς διαφημιστικού budget με βάση digital media plans μικρών, αλλά και μεγάλων επιχειρήσεων και εξετάζουμε πώς θα μπορούσατε δυνητικά να αξιοποιήσετε το Premium Display στο Digital Marketing Plan σας.
Εισηγήτρια: Βίκυ Παρθένη, Advertising Director, DNews (Dikaiologitika.gr), OPINIONPOST A.E
#10 - Programmatic Advertising (2 ώρες)
Το Programmatic χρόνο με το χρόνο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με τα Spend και τα Revenues να αυξάνονται κατακόρυφα. Έτσι αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία paid advertising παγκοσμίως.
Το Programmatic εντάσσεται πλέον σε όλες τις σύγχρονες στρατηγικές digital marketing, ειδικότερα από μεγάλα brands και επιχειρήσεις, ενώ οι high spenders και Executive Marketers το αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο.
Στο session αυτό θα δούμε παραδείγματα από καμπάνιες Programmatic.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Δανιάς, Digital Media Director, AB Vassilopoulos
#11 - Performance Marketing Workshop (4 ώρες)
Σε αυτό το session θα μάθετε πως να συνδυάζετε όλα τα εργαλεία, πως να εποπτεύετε και να διαχειρίζεστε σε καθημερινή βάση τους διαφημιστικούς σας λογαριασμούς, καθώς και πως να προσεγγίζετε industries και campaigns. Δουλεύουμε πάνω σε παραδείγματα ROAS.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, CMO, RoiX Agency, Performance Marketing & Data-Driven Specialist, Academic Advisor, Certificate in Digital Marketing / HAU
#12 - Search Engine Optimization (SEO) & Workshop (9 ώρες)
Το digital marketing δεν σταματά στη διαφήμιση. Αντιθέτως πολλοί πιστεύουν ότι το να βρίσκεσαι ψηλά στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, να κάνεις δηλαδή δυνατό Search Engine Optimization, είναι η πιο κερδοφόρα μέθοδος digital marketing σε βάθος χρόνου.
Στην ενότητα αυτή ενισχύουμε τη στρατηγική μας μαθαίνοντας τρόπους και τεχνικές για να μας βρίσκει το κοινό μας εύκολα στο Google όταν αναζητά κάτι σχετικό με αυτό που προσφέρουμε. Μαθαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στο ίδιο μας το site (online) αλλά και πώς να βρούμε τρόπους και σύμμαχους έξω από αυτό σε άλλα web properties ή άλλες πηγές (offline) για να εκτοξεύσουμε την επισκεψιμότητα του site μας.
Θα πάρετε checklists για να ελέγχετε γρήγορα την απόδοση SEO ενός site και θα μάθετε τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής SEO. Στο workshop θα κάνετε ένα SEO Audit.
Εισηγητής: Κυριάκος Ζένιος, SEO Expert, Entrepreneur, Salty Digital Agency
#13 - Branding in the Digital World & Retention Marketing (3 ώρες)
Πως μπορούμε να κάνουμε Branding με την χρήση Digital εργαλείων; Ποια είναι τα βασικά KPIs και πως αναπτύσουμε μια στρατηγική με στόχο την αποτύπωση του brand στην αγορά; Πόσο σημαντικό είναι το Branding στο Performance Digital Marketing και πως αξιοποιείται; Στρατηγικές, tips, do's & Dont's σχετικά με το Branding με πολλά παραδείγματα. Σε αυτό το μάθημα συμπεριλαμβάνεται και ειδική ενότητα για τακτικές Retention Marketing, τακτικές με χρήση online & offline καναλιών για την ενίσχυση του customer loyalty.
Εισηγήτρια: Σοφία Βουτσιτσούδη, Digital Media Head, Kaizen Gaming (stoiximan.gr)
#14 - Digital Marketing Strategy & Project Orientation (3 ώρες)
Έχετε ήδη εκτεθεί στο μεγαλύτερο μέρος του digital marketing με κανάλια, εργαλεία και στρατηγικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Στο σημείο αυτό του προγράμματος ξεκινάμε να συνθέτουμε την στρατηγική Digital Marketing μέσα από την τελική εργασία, που είναι η δημιουργία ενός Digital Marketing Plan.
Συζητάμε για τα βασικά στοιχεία μιας Digital Marketing Στρατηγικής και πώς αυτά θα τα εφαρμόσετε στην ομαδική εργασία. Χωρίζεστε πλέον σε ομάδες εργασίας και την κάθε ομάδα αναλαμβάνει να καθοδηγεί ένας από τους εισηγητές μας ως μέντορας. Οι μέντορες δουλεύουν μαζί με τις ομάδες επιλέγοντας:
Αγορά-στόχο, στόχους του πλάνου, σε ποια κανάλια θα κινηθείτε, διαφημιστική δαπάνη, στρατηγική περιεχομένου, στρατηγική για τοποθέτηση στα social media και κατεύθυνση ως προς το SEO.
#15 - Email Marketing (6 ώρες)
Θα αναλύσουμε ένα πολύ σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας με το κοινό μιας επιχείρησης, το Email Marketing.
Εξηγώντας τις βασικές προϋποθέσεις για να δημιουργήσουμε και να μεγαλώσουμε μια λίστα με subscribers, για να στείλουμε emails που φτάνουν στο inbox του παραλήπτη, και να αποφύγουμε το spam, με τελικό στόχο την πώληση.
Θα δούμε στην πράξη πώς στήνεται ένα email campaign, πώς να φτιάξουμε ένα email list, και πώς να τεστάρουμε αν το email μας κινδυνεύει να καταλήξει στο spam folder, χρησιμοποιώντας ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία Email Marketing στον κόσμο, το MailChimp.
Εισηγηγής: Βασίλης Σταθόπουλος, Co-founder, CEO, SalesCaptain Agency, SaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover
#16 - GDPR στο Marketing (1 ώρα)
Έχοντας καλύψει αρκετή ύλη σε σχέση με την αλληλεπίδραση του brand με τον πελάτη, σε αυτήν την ενότητα θα γνωρίσουμε τι προβλέπει η οδηγία για τα προσωπικά δεδομένα, τα δικαιώματα του χρήστη και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πλέον οι επιχειρήσεις στη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες αυτούς, ειδικά σε ό,τι αφορά ενέργειες marketing και δεδομένα πελατών.
Εισηγήτρια: Βασίλης Σταθόπουλος, Co-founder, CEO, SalesCaptain Agency, SaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover
#17 - Marketing Automation & Conversational Marketing (5 ώρες)
Το Conversational Marketing ή αλλιώς Messenger Marketing και τα chatbots είναι από τα πιο σύγχρονα κανάλια Digital Marketing.
Παρουσιάζουμε αναλυτικά πώς λειτουργεί το Messenger Marketing και πώς μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις συνομιλώντας απευθείας με τον πελάτη μέσω διαφορετικών Messengers και chatbots, σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το WhatsApp, κλπ.
Χρησιμοποιώντας μια πληθώρα εργαλείων όπως το Manychat και το ActiveCampaign, θα χτίσουμε ολοκληρωμένα Messaging flows και θα αυτοματοποιήσουμε το engagement με το audience μας σε όλα τα επίπεδα του Customer Journey.
Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Co-founder, CEO, SalesCaptain Agency, SaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover
#18 - Influencers Marketing (3 ώρες)
Ποιοι είναι οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή τα «παιδιά της διπλανής πόρτας»; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν influencer και τι αμοιβές ζητούν;
Σε αυτήν την ενότητα εξετάζουμε μία από τις πιο καυτές τάσεις στο digital marketing. Εξετάζουμε πώς τη χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί, αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς.
Μελετάμε τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.
Guests: Έμπειροι marketers και influencers που θα μιλήσουν για δοκιμασμένες και επιτυχημένες πρακτικές influencer marketing.
Εισηγητής: Ευριπίδης Γουργουλίδης, Senior Communication & Public Affairs Manager, Novo Nordisk SA
#19 - Reputation & Crisis Management (3 ώρες)
Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα στις online επιχειρήσεις είναι διαχείριση των reviews, των αρνητικών σχολίων και γενικότερα όλες εκείνες οι ενέργειες που ασκούν πραγματικοί ή fake χρήστες με στόχο να πλήξουν την αξιοπιστία και το brand μας. Σε αυτό το session μαθαίνουμε όλες εκείνες τις ενέργειες που χρειάζεται να ακολουθήσουμε με στόχο να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε τέτοιου είδους καταστάσεις.
Εισηγητής: Παναγιώτης Κακολύρης, COO, SocialDoo, Communications Strategist, Director, Political Observatory - CIEPEG University of Peloponnese, Υπεύθυνος Επικοινωνίας, Ινστιτούτο Καραμανλή
#20 - GA4 (Analytics) (6 ώρες)
Δεν έχει νόημα να στήνεις μια στρατηγική αν δεν ξέρεις πώς θα παρακολουθείς την υλοποίησή της και θα μετράς την απόδοση όσων εκτελείς.
Το απόλυτο εργαλείο σου το δίνει η Google δωρεάν με το Google Analytics. Στην ενότητα αυτή μαθαίνουμε να «διαβάζουμε» τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε ιστοσελίδες. Μαθαίνουμε να μετράμε επισκεψιμότητα και engagement χρηστών.
Μαθαίνουμε πώς να ελέγχουμε όλες τις ενέργειες που τρέχουν (διαφήμιση, content, SEO, social media) και καταλήγουν στην ιστοσελίδα μας, αλλά και να βγάζουμε χρήσιμα reports (με Data Studio) που να είναι κατανοητά και σε C-level executives.
Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, Digital Strategist, Margera - Digital Analytics Agency
#21 - Custom Dashboard, Monitoring & Reporting, Looker Studio (6 ώρες)
Αξιοποιώντας εργαλεία όπς τα Google και τα Facebook Analytics, μπορείτε να αναγνωρίσετε την συμπεριφορά των χρηστών σας στις σελίδες σας, είτε στο site σας είτε στα Social, να κατανοήσετε καλύτερα τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας και να την βελτιώσετε.
Συνδέοντας τα εργαλεία αυτά και αξιοποιώντας το Google Looker Studio (former Data Studio) μαθαίνουμε τον τρόπο δημιουργίας reports για την επιχείρηση ή τους πελάτες μας. Παράλληλα εκπαιδεύεστε στο πώς πρέπει να προσαρμόζεται τα dashboards των διαφημιστικών σας λογαριασμό ώστε να λαμβάνεται τα σωστά δεδομένα και KPIs
Εισηγητής: Απόστολος Μπουλές, Digital Marketing Manager, AstraZeneca
#22 - AI Tools in Digital Marketing (3 ώρες)
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζονται βασικές έννοιες ΑΙ & Machine Learning και πως αυτές εξελίσσουν το marketing, ποιες λύσεις υπάρχουν και ποια είναι τα πιο διαδεδομένα ΑΙ εργαλεία που χρησιμοποιούν σήμερα οι marketers. Παρουσιάζονται λύσεις σχετικές με την παραγωγή περιεχομένου, την διαφήμιση, τα social media, ανάλυση δεδομένων και την βελτιστοποίηση ενεργειών marketing. Παρουσιάζονται πολλά παραδείγματα χρήσης του Chat GPT με prompts για την παραγωγή περιεομένου και διάφορων templates. Στην ενότητα αυτή περιλαμβάνονται επίσης διάφορα εργαλεία έρευνας ανταγωνισμού.
Εισηγητές: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Certificate in Digital Marketing
CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer
#23 - Conversion Rate Optimization (CRO), (3 ώρες)
Στην ενότητα αυτή επανεξετάζουμε όλες τις πιθανές online προωθητικές ενέργειες και τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε στη στρατηγική μας για να διορθώσουμε αδύναμα σημεία και να ενισχύσουμε αυτά που αποδίδουν περισσότερο.
Τα εργαλεία και οι τακτικές CRO είναι πολλές γι’ αυτό θα αφιερώσουμε 5 ώρες για να αναλύσουμε τις πιο δόκιμες, με πολλά πραγματικά παραδείγματα από σύγχρονα sites, καταλήγοντας σε συγκεκριμένα action plans.
Εισηγητής: Πέτρος Γαρδικλής, eCommerce & Marketing Consultant
#24 - eCommerce (3 ώρες)
Παρουσιάζουμε τις βασικές προϋποθέσεις για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό και αποδοτικό ecommerce site. Χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων από σύγχρονα sites εξετάζουμε καλές πρακτικές, συγκρίνουμε διαφορετικές προσεγγίσεις και κρατάμε μια απλή πρακτική μεθοδολογία.
Εισηγητής: Ιάσων Καταρόπουλος, Chief Commercial Officer, ATCOM
#25 - Εισαγωγή στο Growth Hacking Marketing (3 ώρες)
Το πρόγραμμα ολοκληρώνει τις θεματικές ενότητες με ό,τι πιο hot εφαρμόζεται αυτήν τη στιγμή στον κόσμο του digital marketing.
«Το growth hacking δεν είναι μια σειρά από μικρές αλλαγές (όπως το να αλλάξεις το χρώμα ενός κουμπιού στη σελίδα σου). Αντίθετα, είναι ένα ολοκληρωμένο συστηματοποιημένο μοντέλο το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους στόχους της επιχείρησης.» - Andrew Chen - Head of Growth στην Uber.
Παρουσιάζουμε το mindset, πώς ένας growth hacker εφαρμόζει ένα πιο «τεχνικό» digital marketing, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα πλεονεκτήματα σε σχέση με το digital marketing. Αν πιστεύετε ότι το προφίλ σας ως marketer και οι γνώσεις σας ταιριάζουν με το προφίλ ενός growth hacker – αν αγαπάτε το marketing και την τεχνολογία – τότε αυτό το session θα σας συναρπάσει. Eδώ ανοίγει ο δρόμος για να γίνετε ένας growth hacker.
Εισηγηγής: Θοδωρής Μουλός, CEO, GrowthRocks. Lead instructor, Growth Hacking Academy, SEO Academy, Content Marketing Academy.
#26 - Projects Presentations & Assessment (6 ώρες)
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δουλεύετε στις ομοάδες έργου και εμπλουτίζετε το πλάνο με στοχεία από όλες τις ενότητες.
Η κάθε ομάδα ολοκληρώνει την εργασία παρουσιάζοντας το πλάνο στο τέλος του προγράμματος σε όλη την ομάδα των εισηγητών και λαμβάνοντας ουσιαστικό feedback για optimization.
Οι παρουσιάσεις των projects (digital marketing plans) δίδονται σε ένα 4ωρο session με όλες τις ομάδες και τους εισηγητές.
Online τεστ αξιολόγησης: 2 ώρες
Οι απόφοιτοι μιλούν για εμάς
Το συστήνω ανεπιφύλακτα για την καταπληκτική οργάνωση, για τον τρόπο που είναι δομημένο με αρχή, μέση και τέλος, για το εκπληκτικό επίπεδο των instructors, για τα χιλιάδες εργαλεία, τα εκατοντάδες tips, τις δεκάδες παρουσιάσεις και λίστες βιβλίων. Το πρόγραμμα είναι ένα γενικότερο experience μύησης σε μια νέα digital κουλτούρα. Νικολέττα Αντωνίου, Marketing Assistant, doValue Greece
Ως επαγγελματίες του χώρου οι εισηγητές έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να καθοδηγήσουν και να προτείνουν λύσεις. Το πρόγραμμα είναι εξαιρετικά σχεδιασμένο, καλύπτει όλο το φάσμα των θεμάτων του digital marketing και θεωρώ ότι είναι ιδανικό τόσο για όσους θέλουν να να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο. Οι σημειώσεις των μαθημάτων είναι μεστές, περιεκτικές και παρέχονται πολλά εργαλεία και παραπομπές για όσους επιθυμούν να προσεγγίσουν βαθύτερα τα θέματα. Άντζελα Τζίφα, Deputy Director, Greek National Tourism Organization Benelux Office
Μοναδικό πρόγραμμα, κατά το οποίο νιώσαμε συγκίνηση και περηφάνια βλέποντας μέσα από τα projects της ομάδας του Επίκεντρου ActionAid Ελλάς το επίπεδο που κατέκτησαν μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα! Οι συντονιστές και οι εκπαιδευτές της HAU επιβεβαίωσαν όχι μόνο τον επαγγελματισμό και τη βαθιά γνώση τους για το αντικείμενο, αλλά και την ειλικρινή αγάπη γι' αυτό που κάνουν, πλαισιώνοντας και ενισχύοντας κάθε στιγμή την ομάδα με προσωπικό ενδιαφέρον και μοναδική ενέργεια. Αναστασία Σιδερά, Skills & Career Development Specialist, ActionAid Hellas
I am thankful that I decided to take this course at HAU . All the instructors were great and top at their subject . I would strongly recommend this course because it delivers what it promises . You get a full knowledge package around digital marketing. Dimitris Roumeliotis, Partner, Portfolio Manager, Private Investment Fund, Financial Analyst
Το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης κάλυψε ένα ευρύ φάσμα του αχανούς πεδίου που πραγματεύεται με εισηγητές οι οποίοι όλοι έχουν hands on experience κι έτσι τίποτε δεν ήταν θεωρητικό. Κάλυψε τις προσδοκίες μου και το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση σε όποιον βρίσκεται σε εισαγωγική φάση και θέλει να αποκτήσει μια γενικότερη αντίληψη. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Εκδόσεις Διόπτρα
Η βασική λέξη που θα μου μείνει από το πρόγραμμα είναι το ”The Phygitals”. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει την ομάδα εργασίας μας , αλλά και την εξέλιξη του προγράμματος. Ξεκινήσαμε Physical ➡️καταλήξαμε Digital … Το πρόγραμμα ήταν πραγματικά εξαιρετικού επιπέδου και είμαι πολύ ικανοποιημένη που το παρακολούθησα. Η ομάδα καθηγητών TOP of the TOP. Η ομάδα συμφοιτητών αγαπημένη! Ρίτα Καλομοίρη, International Sales & Marketing Executive - Export Category Manager at CHB Group
Είμαστε περήφανοι για τους απόφοιτούς μας!
Γνωρίστε τους!Το ταξίδι στο Digital Marketing
140+ ώρες / 30 ενότητες
Εκπαίδευση από έμπειρους επαγγελματίες από Digital Agencies, Digital Publishers και μεγάλα brands. Έμφαση σε: στρατηγική, performance marketing, social media, content marketing, Analytics, SEO. Επιμέρους διαλέξεις των εισηγητών μας και συνεργατών τους (πλέον των ωρών του προγράμματος) για τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο.
Hands on, workshops & Live Tutorials στις πιο σημαντικές διαφημιστικές πλατφόρμες. Δημιουργία και παρουσίαση ενός Digital Marketing Plan σε ομαδική εργασία με mentoring.
Προετοιμασία OMCA Certification
Προετοιμασία για την πιστοποίηση OMCA (extra on demand e-learning module - προαιρετικό), του φορέα Πιστοποίησης OMCP. Προσθέστε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο online marketing certificate στο βιογραφικό σας και ξεχωρίστε.
Ευκαιρίες καριέρας. Δικτύωση με τους εισηγητές, τους alumni του προγράμματος και του δικτύου συνεργατών της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.
Εισηγητές
Παρακολουθώντας τις 140 ώρες, παραδίδοντας την εργασία και ολοκληρώνοντας επιτυχώς το Test Αξιολόγησης, αποκτάτε το Certificate of Completion της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (ΚΔΒΜ) και του Hellenic American University. Προσθέστε στο βιογραφικό σας ανάμεσα σε άλλα digital marketing diplomas, και σεμινάρια, το Certificate in Digital Marketing της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και ξεχωρίστε στην αγορά εργασίας.
Οι απόφοιτοί μας είναι μέλη του Certificate in Digital Marketing Alumni Group της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης
Highlights Αποφοιτήσεων
To πρόγραμμα οδηγεί στην επαγγελματική πιστοποίηση OMCA. Μετά την ολοκλήρωση του Certificate in Digital Marketing, όσοι απόφοιτοι επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν ένα προαιρετικό on demand e-learning module προετοιμασίας (συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του Certificate) για την επαγγελματική πιστοποίηση OMCA του Φορέα OMCP.
Μάθετε περισσότερα για το OMCAΤί γίνεται αν χάσω κάποιο μάθημα; Μπορώ να το πάρω μαγνητοσκοπημένο;
Αν για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορέσετε να παρακολουθήσετε κάποια μαθήματα, μπορείτε να τα πάρετε μαγνητοσκοπημένα μέσω της ηλεκτρονικής μας πλατφόρμας. Τα μαθήματα αυτά θα παραμένουν ενεργά μέχρι και 3 μήνες μετά την ολοκλήρωση του τμήματος. Έχετε δηλαδή πρόσβαση σε όλο τον κύκλο των μαθημάτων για 3 μήνες μετά τη λήξη του προγράμματος.
Ποιές μέρες και ώρες γίνεται το μάθημα;
Το μάθημα γίνεται κάθε Δευτέρα-Τετάρτη-Πέμπτη, 7 με 10 μ.μ, με επιπλέον 1 Σάββατο το μήνα, πρωϊνές ώρες.
Ορισμένες συνεδρίες ενδέχεται να ξεκινήσουν από τις 6 μ.μ.
Αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων και συνεδριών δίδεται λίγες μέρες πριν την έναρξη στους εγεγραμμένους σπουδαστές μας.
Υπάρχουν ειδικές τιμές ή προσφορές;
Ισχύει προνομιακή τιμή στα 1350 Ευρώ (κανονική τιμή 1750 Ευρώ) για εγγραφές έως 10 εργάσιμες μέρες πριν την έναρξη του προγράμματος. Από 2 και περισσότερες εταιρικές συμμετοχές κερδίζετε έκπτωση έως 500 Ευρώ στη κάθε συμμετοχή.
Ισχύουν ειδικές τιμές για ανέργους.
Η εξόφληση μπορεί να γίνει σε 4 δόσεις με πιστωτική κάρτα, ή σε 2 έως 3 δόσεις με τραπεζική κατάθεση, ανάλογα με την ημερομηνία αποστολής της αίτησης συμμετοχής.
Καλέστε μας στο 210-3680911 για περισσότερες πληροφορίες.
Μπορώ να το παρακολουθήσω online;
Το τμήμα γίνεται πλέον εξ ολοκλήρου online ζωντανά μέσω Zoom. Έχετε πλήρη πρόσβαση σε όλα τα μαγνητοσκοπημένα μαθήματα για 3 μήνες μετά τη λήξη του προγράμματος.
Γίνεται πρακτική στο μάθημα;
Σε ένα τόσο ευρύ γνωστικό πεδίο με πολλά εργαλεία και πάρα πολλές καλές πρακτικές, ο στόχος μας είναι να μάθεις ό,τι έχει σχέση με: την απαραίτητη θεωρία για να αναπτύξεις μια στρατηγική και να κατανοήσεις τις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιων στρατηγικών για τους περισσότερους κλάδους της αγοράς μέσα από πάρα πολλά παραδείγματα. Το Certificate in Digital Marketing είναι ένα από τα καλύτερα σεμινάρια digital marketing της αγοράς γιατί συνδυάζει θεωρία και πρακτική, δίνοντας την ευκαιρία να δοκιμάσεις στη πράξη αυτά που διδάσκεσαι.
Θα σου δείξουμε τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και πώς λειτουργούν.
Με πρακτική μέσα στο μάθημα αλλά και εργασία στο σπίτι θα μάθεις πώς να ξεκινήσεις να τα χρησιμοποιήσεις κι εσύ.
Εστιάζουμε με περισσότερη πρακτική στις πιο διαδεδομένες διαφημιστικές πλατφόρμες (Google Ads, Meta, LinkedIn, TikTok, Pinterest), ώστε να είσαι σε θέση να ξεκινήσεις τις πρώτες σου καμπάνιες. Στην ενότητα SEO σε βοηθάμε να κάνεις το πρώτο σου SEO Audit, ώστε να ανακαλύψεις τρόπους βελτίωσης στις οργανικές κατατάξεις μηχανών αναζήτησης και τα κατάλληλα εργαλεία για να τους εφαρμόσεις.
Την τεχνική εξειδίκευση σε περισσότερο βάθος για κάθε εργαλείο θα τη βρεις σε άλλα σεμινάρια που απευθύνονται σε έμπειρους digital marketers.
Τί είναι το OMCA Preparation Course;
Το e-learning module OMCA Exam Preparation Course καλύπτει 8 γνωστικές περιοχές του digital marketing, και είναι προαπαιτούμενο για την πιστοποίηση OMCA. Είναι χρήσιμο ως άλλη μία πηγή εκπαιδευτικού υλικού και για όσους θέλουν να προχωρήσουν με μια επαγγελματική πιστοποίηση διεθνούς αναγνώρισης. Είναι προαιρετικό και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή συμμετοχής του προγράμματος.
Επιδοτείται από το ΛΑΕΚ 0,06% (πρώην ΛΑΕΚ 0,24%);
Το online πρόγραμμα δεν δύναται να ενταχθεί στο ΛΑΕΚ λόγω προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεδομένα όλων των συμμετεχόντων (είτε επιθυμούν ΛΑΕΚ είτε όχι) που θα έπρεπε να διαθέσουμε στο ΛΑΕΚ για το έλεγχο του προγράμματος.
Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συμμετοχή μου;
Η συμμετοχή θεωρείται έγκυρη με την πληρωμή της. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας πριν την έναρξη του προγράμματος θα σας επιστραφεί όλο το καταβλητέο ποσό των διδάκτρων. Εάν ακυρώσετε την συμμετοχή σας αφού ξεκινήσει το πρόγραμμα, τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, ενώ έχετε το δικαίωμα να συμμετάσχετε στους επόμενους δύο κύκλους του προγράμματος χωρίς επιπλέον χρέωση.