Κωνσταντίνος Δανιάς
Από τα πρώτα κιόλας βήματα της καριέρας του, ο Κωνσταντίνος Δανιάς έδειξε το ταλέντο του προς την καινοτομία και την ψηφιακή επιχειρηματικότητα. Από το 2009 που ξεκίνησε την καριέρα του κατείχε θέσεις και ρόλους σε digital marketing & digital transformation & business development σε εταιρείες όπως η WPP, η Upfield και η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε αυτούς τους ρόλους, ήταν υπεύθυνος τόσο για ψηφιακή όσο και την παραδοσιακή εταιρική επικοινωνία, marketing & συμβουλευτική και την ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων και marketing. Του δόθηκε η ευκαιρία να εμβαθύνει σε όλα τα Ps του μάρκετινγκ, να κατανοήσει τη διαδικασία διαμόρφωσης της απόδοσης μιας επιχείρησης και της εμπορικής της ταυτότητας και να επιτυγχάνει στόχους επιχειρηματικούς και οικονομικούς σύμφωνα με τις επιταγές της αγοράς και του κλάδου που εργαζόταν, φροντίζοντας παράλληλα για την ανάπτυξη της ομάδας του.
O Κωνσταντίνος είναι ένας επαγγελματίας με ισχυρή την ανάγκη της καινοτομίας και της διαχείρισης της αλλαγής. Βασική αρχή του είναι η κατανότηση των αναγκών του πελάτη, η σωστή στόχευση και η προετοιμασία πριν την υλοποίηση της ιδέας σε πράξη. Πιστεύει στην αλληλεπίδραση και στην επικοινωνία με την ομάδα και τον πελάτη για την διασφάλιση του καλύτερου αποτελέσματος.
Ο Κωνσταντίνος την ενότητα του Programmatic Advertising στο Certificate in Digital Marketing - ένα από τα καλύτερα και αρτιότερα σεμινάρια digital marketing στην Ελλάδα, όπου διδάσκουν αποκλειστικά πρωτοπόροι επαγγελματίες του κλάδου.