Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

ELearning Professional Digital Marketing Course

Digital Marketing | Πωλήσεις
Κατόπιν Ζήτησης
Διαδικτυακά
Διάρκεια
9 μήνες
Επίπεδο
Εισαγωγικό
Γλώσσα
Ελληνικά
Τιμή
€ 890,00

Μάθετε Digital Marketing στο δικό σας χρόνο.

Παρακολουθήσετε το σεμινάριο Digital Marketing ELearning, απ'όπου κι αν βρίσκεστε.

To Elearning Professional Digital Marketing Course σας προσφέρει γνώσεις και καλές πρακτικές στο σύγχρονο digital marketing με στόχο να σας βοηθήσει να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο τομέα, ή να αναπτύξετε τη δική σας digital marketing στρατηγική για την επιχείρησή σας.

Περιλαμβάνει 20+ θεματικές ενότητες για να καλύψει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σε στρατηγικές, εργαλεία και τακτικές προώθησης στον ψηφιακό κόσμο, όπως Advertising (social media ads, google ads, digital publishers & Programmatic), SEO, Social Media, Content Marketing, Email Marketing, Web Sites, Eshops, e-Commerce & e-Business, Automations, CRO, Reporting, Communications and Crisis Management. 

Στις ενότητες αυτές μοιράζονται τις γνώσεις και την εμπειρία τους επαγγελματίες της αγοράς οι οποίοι εκπροσωπούν τα μεγαλύτερα digital agencies, digital publishers και brands στην Ελλάδα.

Τί θα μάθετε:

  • Πώς να σχεδιάσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας
  • Πώς να σχεδιάζετε διαφημιστικές καμπάνιες σε social media και Google
  • Στρατηγικές περιεχομένου και διαχείρισης Social Media
  • Τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και πλατφόρμες για content Marketing, email marketing, conversational marketing & automations
  • GA4 και Reporting
  • SEO
  • Στρατηγικές influencers & crisis management
  • Βασικές αρχές και πλατφόρμες δημιουργίας websites & eshops
  • Conversion Rate Optimization τεχνικές

Ξεκινήστε σήμερα κι όλας και αναβαθμίστε τις δεξιότητές σας με ένα πλήρως εξ αποστάσεως elearning marketing course που καλύπτει στρατηγική, ψηφιακή διαφήμιση, SEO, social media, analytics, reporting, και πολλά άλλα πεδία στο digital marketing που χρειάζεται σήμερα ο σύγχρονος επιχειρηματίας και digital marketer.


Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε On Demand με video sessions για να εξυπηρετήσει κυρίως όσους θέλουν να μάθουν το Digital Marketing στο δικό τους χρόνο, έχοντας βεβαρυμένα ωράρια ή άλλες υποχρεώσεις που δεν τους επιτρέπουν να παρακολουθήσουν ένα δια ζώσης αντίστοιχο πρόραμμα.  Συγκεκριμένα το πρόγραμμα είναι ιδανικό αν:

Είστε στέλεχος marketing, πωλήσεων ή εμπορικής κατεύθυνσης και αναζητάτε γνώσεις στο digital marketing που θα σας βοηθήσουν να προχωρήσετε στη καριέρα σας χωρίς να επιβαρύνουν περισσότερο το καθημερινό εργασιακό σας προγραμματισμό. 

Είστε επιχειρηματίας με δύσκολα και ακατάστατα ωράρια και πολύ περιορισμένο χρόνο  Παρακολουθώντας το πρόγραμμα αυτό και εστιάζοντας στις ενότητες που σας ενδιαφέρουν περισσότερο, θα πάρετε αυτές τις γνώσεις που χρειάζεστε και κατευθύνσεις για να βοηθήσετε τη δική σας επιχείρησή να τοποθετηθεί σωστά στον Online κόσμο.

Ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε στο digital marketing, ή να αλλάξετε καριέρα, και χρειάζεστε ένα οικονομικό πρόγραμμα το οποίο θα το παρακολουθήσετε στο δικό σας χρόνο.

Αν είστε απόφοιτος σχολών Η/Υ, ή άλλης ακαδημαϊκής κατεύθυνσης που δεν έχει απαραίτητα άμεση σχέση με το marketing και τις πωλήσεις, και θέλετε να σπουδάσετε digital marketing ακόμη και παράλληλα με άλλες σπουδές, εκμεταλλευόμενοι την ευελιξία και το χρόνο παρακολούθησης του On Demand προγράμματος ELearning Professional Course in Digital Marketing.

Αν δεν είστε σίγουροι ότι αυτό το πρόγραμμα είναι για εσάς, επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε μαζί τη λύση!

Έχετε πρόβαση για 9 μήνες στο elearning space Blackboard, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα εκμάθησης elearning, όπου θα έχετε στη διάθεσή σας, 20 θεματικές ενότητες.  Κάθε θεματική ενότητα αποτελείται από videos, tutorials, quizzes, και εκπαιδευτικό υλικό μελέτης.

Στους 9 αυτούς μήνες, μπορείτε να επαναλάβετε όσες φορές χρειαστεί την ενότητα ή τις ενότητες που σας ενδιαφέρουν περισσότερο.

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει video sessions, σημειώσεις του εισηγητή και ένα σύντομο τεστ επανάληψης (Quiz) με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.  Tο τεστ αυτό μπορείτε να το επαναλάβετε όσες φορές χρειαστεί.

Θα πρέπει να έχετε παρακολουθήσει τουλάχιστον μια φορά όλα τα videos της ενότητας και να ολοκληρώσετε το τεστ επανάληψης για να προχωρήσετε στην επόμενη. Μπορείτε να γυρίσετε πίσω και να παρακολουθήσετε όσες φορές θέλετε ενότητες της επιλογής σας.

Για να ολοκληρώσετε επιτυχώς το πρόγραμμα θα πρέπει να έχετε παρακολουθήσει τουλάχιστον μια φορά όλες τις ενότητες.

Επίσης στο τέλος θα έχετε στη διάθεσή σας ένα Τελικό Τεστ Αξιολόγησης (Final Assessmsent Test), το οποίο καλύπτει όλες τις ενότητες, με 65 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.  

Οι απόφοιτοι του ELearning Professional Digital Marketing Course λαμβάνουν το Certificate of Completion της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (ΚΔΒΜ) με την προϋπόθεση ότι:

  • Έχουν παρακολουθήσει και τις 20 ενότητες του προγράμματος
  • Έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς όλα τα επιμέρους επαναληπτικά τεστς των ενοτήτων
  • Έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το Τελικό Assessment Test

Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να ολοκληρωθούν σε διάστημα 9 μηνών από την 1η μέρα πρόσβασης στην eLearning πλατφόρμα της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.


#1 - Integrating Marketing in the Digital Age 

Τι έχει αλλάξει από το «παραδοσιακό» marketing μέχρι σήμερα; Πώς ψάχνει και πώς αγοράζει ο καταναλωτής;

Παρουσιάζουμε τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος, πού βοηθούν και πώς συνδέονται, ώστε στο τέλος να είστε σε θέση να επιλέγετε την κατάλληλη στρατηγική digital marketing ανάλογα με τους επιχειρησιακούς στόχους. Ξεκινάμε με τη βασική ορολογία digital marketing που θα σας βοηθήσει να ξεκλειδώσετε όλες τις ενότητες του προγράμματος.

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος, Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Certificate in Digital Marketing
CMO, ROIX.eu / Data Driven Performance Digital Marketer 

#2 - Building your Web Site 

Digital properties, websites, landing pages, forms, κλπ. Το να χτίσεις ένα site δεν είναι τόσο δύσκολο, φτάνει να ξέρεις τι να ζητήσεις. Εξετάσουμε τα βασικά στοιχεία της δομής και της αρχιτεκτονικής των πληροφοριών ενός digital property είτε αυτό είναι ένα site είτε μία μόνο σελίδα. Εξηγούμε τα βασικά βήματα ανάπτυξης ενός website: planning, design, development, testing, responsible web design, deployment και project management.

Εξετάζουμε χαρακτηριστικά παραδείγματα επιτυχημένων websites μέσα από τα οποία θα δούμε πώς ένα site γίνεται διαδραστικό και αποτελεσματικό. Πειραματιζόμαστε με sitemaps και wireframes.

Εισηγήτρια:  Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9AM

#3 - E-shops 

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;
Ποιες είναι οι βασικές πλατφόρμες;
Πώς γίνεται η σωστή διαχείριση ενός e-shop;
Ποια είναι η σωστή δομή;
Project Management, Hosting, Τips κ.α

Εισηγήτρια:  Βίκυ Ντάλλας, CEO, 9AM

#4 - Content Marketing 

Ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο περιλαμβάνει περιεχόμενο: από το copy μιας διαφήμισης μέχρι το chatbot, τον ψηφιακό virtual υπάλληλο που μπορεί να συνομιλεί 24/7 με τον πελάτη, και τώρα τα νέα AI tools που έχουν τη δυνατότητα να παράγουν ποιοτικό περιεχόμενο σε πολύ λιγότερο χρόνο.

Στην ενότητα αυτή θα δούμε πώς το περιεχόμενο θα γίνει το δυνατό σου όπλο για να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό. Και πώς το περιεχόμενο με τη σωστή στρατηγική μπορεί να μειώσει το διαφημιστικό budget και να αυξήσει το loyalty και το retention των πελατών.

Εξηγούμε τα στοιχεία μιας στρατηγικής περιεχομένου και τα πιο δημοφιλή θέματα και τύπους περιεχομένου, και  πώς αυτά δένονται σε διάφορα μοντέλα στρατηγικής ανάλογα με τον στόχο μας. Παρουσιάζουμε μεθόδους μέτρησης της απόδοσης και βελτιστοποίησης της χρήσης περιεχομένου. Δουλεύουμε με περσόνες και τρόπους με τους οποίους μια ιδέα (concept) μετουσιώνεται σε διάφορες μορφές περιεχομένου.

Αποτυπώνουμε τη στρατηγική μας σε ένα Content Marketing Canvas.  Παρουσιάζουμε τα πιο δημοφιλή content creation εργαλεία καθώς και μερικά από τα πιο δυνατά εργαλεία AI για παραγωγή περιεχομένου, εξηγώντας τί κάνει το κάθε ένα, για ποιά χρήση ενδείκνυται το κάθε ένα και για τί είδους περιεχόμενο.

Εισηγητής: Βασίλης Σταθόπουλος, Co-founder, CEO, SalesCaptain AgencySaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover

#5 - Social Media Strategy 

Προτού αφιερώσετε χρόνο και χρήμα σε περιστασιακά posts με αμφίβολο αποτέλεσμα, μάθετε πώς θα προσεγγίσετε τα κατάλληλα μέσα ανάλογα με την αγορά στόχο.  Αναλύουμε στρατηγικές με βάση πετυχημένα παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό για να κατανοήσετε τι είδους περιεχόμενο πώς μπορείτε να το μοιραστείτε με το κατάλληλο κοινό. Εξετάζουμε τεχνικές αξιοποίησης υπάρχοντος περιεχομένου, πώς μπορείτε να συνδυάσετε ενέργειες social media marketing με άλλα κανάλια επικοινωνίας, ψηφιακά και αναλογικά.

Εισηγητής: Δημήτρης Πεφάνης, Διευθυντής, www.cnn.gr (Όμιλος DPG Media)

 

#6 - Facebook / Instagram / LinkedIn / Pinterest / Tiktok / X (Twitter) / YouTube, & Social Media Publishing Tools 

Στο συγκεκριμένο session μέσα από live tutorials θα μάθετε πώς να στήνετε τα δικά σας social media properties, επιχειρηματικές σελίδες, τί είδους δυνατότητες σας δίνει το κάθε μέσο, τί είδους περιεχόμενο μπορείτε να ανεβάζετε, καθώς και ποια είναι τα best practices.

Θα δουλέψετε στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, X (Twitter), TikTok, Google My  Business, καθώς και σε διάφορα άλλα εργαλεία διαχείρισης social media και δημιουργίας περιεχομένου για social media όπως Canvas, κ.α.

Εισηγητής: Δημήτρης Καλαϊτζής, Social Media Manager, Instacar

 

#7 - Social Media Advertising & Workshop (22 ώρες)

Στην ενότητα του Social Media Marketing δείξαμε στρατηγικές με τις οποίες προσεγγίζουμε κάθε πλατφόρμα, πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των social media, τι είδους περιεχόμενο μοιράζεστε, πώς αλληλεπιδράτε με το κοινό.

Σε αυτό το session ολοκληρώνουμε το Social Media Plan με το πώς μπορούμε να προβληθούμε μέσω πληρωμένης διαφήμισης στα Social Media.

Δουλεύετε βήμα-βήμα τους ad managers σε Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest & TikTok, μαθαίνοντας βασικές στρατηγικές διαφήμισης και πώς να δημιουργείτε καμπάνιες.

#8 - Google Ads & Workshop 

Σε αυτό το Session θα μάθετε πώς να δημιουργείτε διαφημίσεις στη Google, στο Search Network, Display Network αλλά και στο YouΤube.

Μαθαίνετε πώς να κάνετε έρευνα για keywords, ad copies, να οριοθετείτε στόχους και budget.

Με την ολοκλήρωση της ενότητας μπορείτε να προχωρήσετε και με τις εξετάσεις της Google Google Ads 

#9 - Programmatic Advertising 

Το Programmatic χρόνο με το χρόνο κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος με τα Spend και τα Revenues να αυξάνονται κατακόρυφα. Έτσι αποτελεί πλέον ένα από τα βασικά εργαλεία paid advertising παγκοσμίως.

Το Programmatic εντάσσεται πλέον σε όλες τις σύγχρονες στρατηγικές digital marketing, ειδικότερα από μεγάλα brands και επιχειρήσεις, ενώ οι high spenders και Executive Marketers το αξιοποιούν ολοένα και περισσότερο.

Στο session αυτό θα δούμε πώς λειτουργεί μέσα απο παραδείγματα από καμπάνιες Programmatic.

Εισηγητής: Κωνσταντίνος Δανιάς, Digital Media Director, AB Vassilopoulos

 

#10 - Search Engine Optimization (SEO)

Το digital marketing δεν σταματά στη διαφήμιση. Αντιθέτως πολλοί πιστεύουν ότι το να βρίσκεσαι ψηλά στην 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google,  να κάνεις δηλαδή δυνατό Search Engine Optimization, είναι η πιο κερδοφόρα μέθοδος digital marketing σε βάθος χρόνου.

Στην ενότητα αυτή ενισχύουμε τη στρατηγική μας μαθαίνοντας τρόπους και τεχνικές για να μας βρίσκει το κοινό μας εύκολα στο Google όταν αναζητά κάτι σχετικό με αυτό που προσφέρουμε. Μαθαίνουμε τι μπορούμε να κάνουμε μέσα στο ίδιο μας το site (online) αλλά και πώς να βρούμε τρόπους και σύμμαχους έξω από αυτό σε άλλα web properties ή άλλες πηγές (offline) για να εκτοξεύσουμε την επισκεψιμότητα του site μας.

Θα πάρετε checklists για να ελέγχετε γρήγορα την απόδοση SEO ενός site και θα μάθετε τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής SEO. 

Εισηγήτρια: Θάλεια Γεωργίου, SEO Leader, Neat & Proper Digital Agency

#11 -  Email Marketing  

Στην ενότητα αυτή παρουσιάζουμε πώς λειτουργεί σήμερα ένα από τα πρώτα και πολύ δυνατά digital marketing εργαλεία, το Email Marketing.

Παρουσιάζονται στρατηγικές και εργαλεία από τις βασικές προϋποθέσεις για να δημιουργήσουμε και να μεγαλώσουμε μια λίστα με subscribers, για να στείλουμε emails που φτάνουν στο inbox του παραλήπτη, και να αποφύγουμε το spam, με τελικό στόχο την πώληση, μέχρι και ολοκληρωμένες καμπάνιες email marketing.

Θα δούμε στην πράξη πώς στήνεται ένα email campaign μαζί με αυτοματοποιημένες ενέργειες, μέσω δύο από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες, το MailChimp και Active Campaign.

Εισηγηγής: Βασίλης ΣταθόπουλοςCo-founder, CEO, SalesCaptain AgencySaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover

 

#12 - GDPR στο Marketing 

Έχοντας καλύψει αρκετή ύλη σε σχέση με την αλληλεπίδραση του brand με τον πελάτη, σε αυτήν την ενότητα θα γνωρίσουμε τι προβλέπει η οδηγία για τα προσωπικά δεδομένα, τα δικαιώματα του χρήστη και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν πλέον οι επιχειρήσεις στη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες αυτούς, ειδικά σε ό,τι αφορά ενέργειες marketing και δεδομένα πελατών.

#13 - Marketing Automation & Conversational Marketing 

Το Conversational Marketing ή αλλιώς Messenger Marketing και τα chatbots είναι από τα πιο σύγχρονα κανάλια Digital Marketing.

Παρουσιάζουμε αναλυτικά πώς λειτουργεί το Messenger Marketing και πώς μπορούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις συνομιλώντας απευθείας με τον πελάτη μέσω διαφορετικών Messengers και chatbots, σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το WhatsApp, κλπ.

Χρησιμοποιώντας μια πληθώρα εργαλείων όπως το Manychat και το ActiveCampaign, θα χτίσουμε ολοκληρωμένα Messaging flows και θα αυτοματοποιήσουμε το engagement με το audience μας σε όλα τα επίπεδα του Customer Journey.

Εισηγητής: Βασίλης ΣταθόπουλοςCo-founder, CEO, SalesCaptain AgencySaaS Specialist, B2B Lead Generation Specialist, Digital Content Lover

#14 - Influencers Marketing 

Ποιοι είναι οι influencers σήμερα; Είναι οι επώνυμοι ή τα «παιδιά της διπλανής πόρτας»; Ποιοι έχουν τη δύναμη να μιλήσουν τη γλώσσα του πελάτη; Ποιους ακολουθεί το κοινό στα social media; Πόσο αξίζει να επενδύσεις σε έναν influencer και τι αμοιβές ζητούν;

Σε αυτήν την ενότητα εξετάζουμε μία από τις πιο καυτές τάσεις στο digital marketing. Εξετάζουμε πώς τη χρησιμοποιούν στο media mix τους εταιρείες-κολοσσοί, αλλά και εταιρείες μικρού βεληνεκούς.

Μελετάμε τακτικές για το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα και κυρίως τρόπους αποτίμησης και σωστού monetization.

Εισηγητής: Ευριπίδης Γουργουλίδης, Senior Communication & Public Affairs Manager, Novo Nordisk SA

#15 - Reputation & Crisis Management 

Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα στις online επιχειρήσεις είναι διαχείριση των reviews, των αρνητικών σχολίων και γενικότερα όλες εκείνες οι ενέργειες που ασκούν πραγματικοί ή fake χρήστες με στόχο να πλήξουν την αξιοπιστία και το brand μας. Σε αυτό το session μαθαίνουμε όλες εκείνες τις ενέργειες που χρειάζεται να ακολουθήσουμε με στόχο να αναγνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε τέτοιου είδους καταστάσεις. 

Εισηγητής: Παναγιώτης Κακολύρης, Communications Strategist, COO SocialDoo, Director,Political Observatory - CIEPEG University of Peloponnese, Υπεύθυνος Επικοινωνίας, Ινστιτούτο Καραμανλή

#16 - GA4 (Analytics) 

Δεν έχει νόημα να στήνεις μια στρατηγική αν δεν ξέρεις πώς θα παρακολουθείς την υλοποίησή της και θα μετράς την απόδοση όσων εκτελείς.

Το απόλυτο εργαλείο σου το δίνει η Google δωρεάν με το Google Analytics.  Στην ενότητα αυτή μαθαίνουμε να «διαβάζουμε» τη συμπεριφορά των επισκεπτών σε ιστοσελίδες.  Μαθαίνουμε να μετράμε επισκεψιμότητα και engagement χρηστών.

Μαθαίνουμε πώς να ελέγχουμε όλες τις ενέργειες που τρέχουν (διαφήμιση, content, SEO, social media) και καταλήγουν στην ιστοσελίδα μας, αλλά και να βγάζουμε χρήσιμα reports (με Data Studio) που να είναι κατανοητά και σε C-level executives.

Εισηγητής: Άγγελος Νικολόπουλος, Digital Strategist, Margera - Digital Analytics Agency

#17 - Custom Dashboard, Monitoring & Reporting, Looker Studio 

Αξιοποιώντας εργαλεία όπως τα Google και τα Facebook Analytics,  μπορείτε να αναγνωρίσετε την συμπεριφορά των χρηστών σας στις σελίδες σας, είτε στο site σας είτε στα Social, να κατανοήσετε καλύτερα τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας και να την βελτιώσετε.

Συνδέοντας τα εργαλεία αυτά και αξιοποιώντας το Google Looker Studio (former Data Studio) μαθαίνουμε τον τρόπο δημιουργίας reports για την επιχείρηση ή τους πελάτες μας. Παράλληλα εκπαιδεύεστε στο πώς πρέπει να προσαρμόζεται τα dashboards των διαφημιστικών σας λογαριασμό ώστε να λαμβάνεται τα σωστά δεδομένα και KPIs

Εισηγητής: Απόστολος Μπουλές, Digital Marketing Manager, Astra Zeneca

#18 - Conversion Rate Optimization (CRO)

Στην ενότητα αυτή επανεξετάζουμε όλες τις πιθανές online προωθητικές ενέργειες και τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούμε στη στρατηγική μας για να διορθώσουμε αδύναμα σημεία και να ενισχύσουμε αυτά που αποδίδουν περισσότερο.

Παρουσιάζουμε τις πιο σύγχρονες τακτικές βελτιστοποίησης CRO, με πολλά πραγματικά παραδείγματα από σύγχρονα sites.

Εισηγητής: Πέτρος Γαρδικλής, eCommerce Consultant

#19 - eCommerce 

Παρουσιάζουμε τις βασικές προϋποθέσεις για να δημιουργήσετε ένα λειτουργικό και αποδοτικό ecommerce site. Χρησιμοποιώντας πληθώρα παραδειγμάτων από σύγχρονα sites εξετάζουμε καλές πρακτικές, συγκρίνουμε διαφορετικές προσεγγίσεις και δίνουμε τα βήματα μια απλής και πρακτικής μεθοδολογίας για να ξεκινήσετε το eshop σας.

#20 - Εισαγωγή στο Growth Hacking Marketing 

«Το growth hacking δεν είναι μια σειρά από μικρές αλλαγές (όπως το να αλλάξεις το χρώμα ενός κουμπιού στη σελίδα σου). Αντίθετα, είναι ένα ολοκληρωμένο συστηματοποιημένο μοντέλο το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους στόχους της επιχείρησης.» - Andrew Chen - Head of Growth στην Uber.

Παρουσιάζουμε το mindset, πώς ένας growth hacker εφαρμόζει ένα πιο «τεχνικό» digital marketing, ποιες είναι οι προϋποθέσεις και τα πλεονεκτήματα σε σχέση με το digital marketing.   Αν πιστεύετε ότι το προφίλ σας ως marketer και οι γνώσεις σας ταιριάζουν με το προφίλ ενός growth hacker – αν αγαπάτε το marketing και την τεχνολογία – τότε αυτό το session θα σας συναρπάσει. Eδώ ανοίγει ο δρόμος για να γίνετε ένας growth hacker.

ΕισηγηγήςΘοδωρής Μουλός, CEO, GrowthRocks

#21 - Final Assessment Test

Κλείστε μια συνάντηση γνωριμίας


Βραβεύσεις

Διάκριση για το Performance Digital Marketing στο Certificate in Digital Marketing

Εγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται εφόσον είναι διαθέσιμη η υπηρεσία στο eshop της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, εφόσον υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες θέσεις. Προσθέστε το πρόγραμμα στο καλάθι αγορών. Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή. Εάν πρόκειται για εταιρική συμμετοχή παρακαλούμε τσεκάρετε το πεδίο «Κάνω κράτηση για λογαριασμό της εταιρείας μου».

Αφού συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία σας και δηλώσετε το παραστατικό που επιθυμείτε να εκδοθεί, θα πρέπει να προχωρήσετε σε καταβολή των διδάκτρων. Η πληρωμή γίνεται με δύο τρόπους: α) με πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις όπου ορίζονται), cash card ή prepaid card, ή β) με IRIS και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας.

Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής: με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιτυχούς συναλλαγής. Ωστόσο, η εγγραφή σας ή η εγγραφή των στελεχών σας δεν ολοκληρώνεται πριν την καταβολή των διδάκτρων του προγράμματος.

Μετά την καταβολή των διδάκτρων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να παραλάβετε τους κωδικούς πρόσβασης στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα.

Το Blackboard είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης συμβατή με Mac, Windows, Linux, iOS και Android, που επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε online μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Blackboard από τον υπολογιστή, το laptop, το iPad ή το smartphone σας. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε στη συσκευή σας το Blackboard για να το χρησιμοποιήσετε. Με την εγγραφή σας θα λάβετε ένα σύντομο οδηγό χρήσης. 

Εισηγητές


Ολοκληρώνοντας επιτυχώς το πρόγραμμά μας, οι απόφοιτοι λαμβάνουν το Program Completion Certificate της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης (ΚΔΒΜ) και του Hellenic American University.

Οι απόφοιτοί μας είναι μέλη του Certificate in Digital Marketing Alumni Group της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης.

Program-Completion-Certificate.jpg

 

Highlights Αποφοιτήσεων

Δίνετε ευκαιρίες καριέρας μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος;

Η υποστήριξη που λαμβάνουν οι απόφοιτοι του Professional Digital Marketing Course της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, δεν σταματάει με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης.  Πρόκειται για ένα μοναδικό elearning digital marketing course που όχι μόνο ενισχύει τις γνώσεις και δεξιότητές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά και σας δίνει πρόσβαση σε μια κοινότητα επαγγελματιών για δικτύωση. Επιπλέον, το πιστοποιητικό ολοκλήρωσης ενισχύει το βιογραφικό σας και μπορεί να σας φέρει σε επαφή με ευκαιρίες εργασίας σε συνεργαζόμενες εταιρείες της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης και του δικτύου των εισηγητών μας σε θέσεις ανάλογα με την ειδικότητα που σας ενδιαφέρει ως Junior Social Media Professional, Junior Digital Marketer, Content Marketer, και SEO Specialist. 

Το Career Office του Τμήματος Επαγγελματικής Επιμόρφωσης της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, θα είναι στη διάθεσή σας μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος για να εξετάσουμε ευκαιρίες καριέρας, την βελτίωση του βιογραφικού σας και για πληροφορίες για άλλα παρόμοια εκπαιδευτικά προγράμματα στο κλάδο.

Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα;

Δεν υπάρχουν τυπικές προϋποθέσεις, αλλά είναι χρήσιμη μια βασική κατανόηση των αρχών marketing αλλά όχι απαραίτητη.  Υπάρχει εισαγωγική elearning marketing ενότητα η οποία θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τις βασικές αρχές του ψηφιακού marketing και πώς ορίζουμε μια marketing στρατηγική στην σημερινή αγορά. Κάθε ενότητα ξεκινά την ανάλυση του γνωστικού αντικειμένου από τα βασικά και προχωρά σε εργαλεία και τις πιο διαδεδομένες πρακτικές της αγοράς.

Πόσο χρόνο έχω για να ολοκληρώσω το πρόγραμμα;

Έχετε πρόσβαση στην εκπαιδευτική πλατφόρμα για 9 μήνες από την ημέρα εγγραφής, ώστε να ολοκληρώσετε και τις 20 ενότητες με τον δικό σας ρυθμό.

Ποια είναι η δομή του προγράμματος;

Το πρόγραμμα αποτελείται από 20 ενότητες.  Κάθε ενότητα περιλαμβάνει:

1. Παρουσιάσεις (σε pdfs)

2. Videos

3. Quiz

Αφού παρακολουθήσετε όλα τα videos, και κάνετε και το quiz της ενότητας, τότε ανοίγει στην πλατφόρμα η επόμενη ενότητα που πρέπει να παρακολουθήσετε.  Μπορείτε να πάτε πίσω και να ξαναπαρακολουθήσετε όποια ενότητα έχετε ήδη καλύψει.  

Το πρόγραμμα είναι εξ ολοκλήρου ασύγχρονο, δηλαδή όλο το περιεχόμενο είναι προηχογραφημένο. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εισηγητή μέσω του chat της πλατφόρμας.

Πόσες ώρες χρειάζεται να αφιερώνω την εβδομάδα για μελέτη;

Ο απαιτούμενος χρόνος ποικίλει ανάλογα με το επίπεδο γνώσεών σας στο αντικείμενο, και την καθημερινή ενασχόλησή σας με αυτό μέσω της εργασίας σας.  Πολλοί σπουδαστές μας αφιερώνουν περίπου 4 έως 8 ώρες την εβδομάδα για να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα άνετα εντός των 9 μηνών.

Σε κάθε ενότητα θα βρείτε πληροφορίες με τον προτεινόμενο χρόνο παρακολούθησης και μελέτης για να οργανώσετε καλύτερα τη σπουδή σας.

Χρειάζεται να περάσω κάθε quiz ενότητας για να προχωρήσω στην επόμενη ενότητα;

Όχι, αρκεί να ολοκληρώσετε το quiz ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, και θα σας ανοίξει η επόμενη ενότητα.

Μπορείτε να κάνετε το quiz της κάθε ενότητας όσες φορές επιθυμείτε, ενώ παράλληλα κάθε φορά θα βλέπετε τις σωστές και λάθος απαντήσεις.

Τι συμβαίνει αν δεν περάσω το Τελικό Assessment Test με την πρώτη προσπάθεια;

Αν δεν περάσετε το Assessment Test, έχετε δικαίωμα να το επαναλάβετε άλλη μια φορά.  Θα πρέπει να πετύχετε στο 70% των 65 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής.  Το δίνετε στον δικό σας χρόνο, αλλά από τη στιγμή που θα το ξεκινήσετε έχετε 2 ώρες για να το ολοκληρώσετε. 

Γίνεται πρακτική στο μάθημα;

Σε ένα τόσο ευρύ γνωστικό πεδίο με πολλά εργαλεία και πάρα πολλές καλές πρακτικές, ο στόχος μας είναι να πάρεις τις απαραίτητες γνώσεις για να αναπτύξεις μια στρατηγική και να κατανοήσεις τις δυνατότητες εφαρμογής τέτοιων στρατηγικών για τους περισσότερους κλάδους της αγοράς. Κατόπιν θα είσαι σε θέση να επιλέξεις το επόμενο βήμα, είτε παρακολουθώντας ένα πιο εντατικό και δια ζώσης workshop της Ελληνοαμερικανικής Ενωσης, ή εστιάζοντας σε τομείς που θα σε ενδιέφεραν να εξειδικευτείς (π.χ. performance marketing, SEO, analytics κλπ).

Θα σου δείξουμε τα πιο διαδεδομένα εργαλεία και πώς λειτουργούν μέσα από παραδείγματα και live tutorials.

Λόγω της ασύγχρονης εκπαίδευσης η πρακτική μέσω εργαστηρίων ή workshops δεν είναι δυνατή.  Εάν χρειάζεσαι ένα διαδραστικό και ζωντανό πρόγραμμα μπορείς να συμμετάσχεις στο Live Online Certificate in Digital Marketing - ένα πρόγραμμα 3,5 μηνών το οποίο τρέχει 3 φορές το χρόνο.  Ισχύουν ειδικές τιμές για τους απόφοιτούς του Elearning Certificate in Digital Marketing.  Επικοινώνησε μαζί μας στο 210-3680911 ή στο training@hau.gr για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορώ να κατεβάσω τα videos ή άλλα υλικά για offline πρόσβαση εκτός πλατφόρμας;

Όλο το εκπαιδευτικό υλικό είναι διαθέσιμο μέσω της πλατφόρμας Blackboard, άρα θα χρειαστείτε σύνδεση στο διαδίκτυο για την πρόσβαση σε αυτά.  Μπορείτε να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις της κάθε ενότητες, αλλά όχι τα videos, quizzes και το τελικό Assessment Test.

Θα έχω πρόσβαση στο υλικό μετά το τέλος του προγράμματος;

Η πρόσβαση στη πλατφόρμα και στο υλικό είναι διαθέσιμη στην περίοδο των 6 μηνών, αλλά μπορείτε να κρατάτε σημειώσεις, να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις και επιμέρους υλικό, εκτός από τα videos, τα quizzes και το Τελικό Assessment Test.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τον εισηγητή κατά τη διάρκεια του προγράμματος;

Ναι, η πλατφόρμα διαθέτει λειτουργία συνομιλίας (chat), όπου μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις και να λάβετε βοήθεια από τον εισηγητή της κάθε ενότητας.

Τρόπος πληρωμής; Υπάρχουν ειδικές τιμές ή προσφορές;

Η αξία συμμετοχής με 9μηνη πρόσβαση είναι στα 890 Ευρώ. Το ποσό θα πρέπει να εξοφληθεί για να δοθεί πρόσβαση στη πλατφόρμα.  Μπορείτε να εξοφλήσετε μέσω της Online Πληρωμής μας με κωδικό RF μέσω ebanking, ή με χρεωστική κάρτα, ή με πιστωτική κάρτα σε 4 δόσεις.`

Συχνά τρέχουν ειδικές προσφορές, επικοινωνείστε με τον υπεύθυνο εγγραφών στο 210-3680911 για περισσότερες πληροφορίες.

Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συμμετοχή μου;

Η συμμετοχή θεωρείται έγκυρη με την πληρωμή της και εφόσον έχετε αποκτήσει κωδικούς πρόσβασης στην πλατφόρμα.

Ανεξαρτήτως τυχόν διαφορετικής πρόβλεψης, βάση του όρου 3.5 των Όρων Πώλησης του ηλεκτρονικού site της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, λάβετε υπόψη ότι, ειδικά για το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, δεδομένου ότι η απόδοση των κωδικών πρόσβασης συνιστά πλήρη εκτέλεση της υπηρεσίας από την πλευρά της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, ισχύουν τα παρακάτω:

Υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας χρήσης της πλατφόρμας για την παρακολούθηση του σεμιναρίου με υπαιτιότητα της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, και αδυναμίας επιδιόρθωσης του εν λόγω ζητήματος εντός (2) εργάσιμων ημερών.

Επιστροφές χρημάτων γίνονται αυστηρά εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών, αρχής γενομένης από την επόμενη της διαπίστωσης της αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν ...

Πίσω στην αρχή