Αναπτύσσοντας το ηλεκτρονικό σας φαρμακείο σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον
Το ePharmacy Masterclass είναι ένα εξειδικευμένο σεμινάριο ebusiness 15 ωρών για την ανάπτυξη του online φαρμακείου. Το σεμινάριο παρουσιάζει στρατηγικές, πλατφόρμες και εργαλεία που υποστηρίζουν τη κερδοφορία και τη διαφοροποίηση των ηλεκτρονικών φαρμακείων μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Θα μάθετε όλα όσα χρειάζεστε για να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας φαρμακείο όπως: παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία σας (profitability), διαφοροποίηση (differentiation), digital marketing, SEO, πλατφόρμες CRM αλλά και όσα χρειάζεται να γνωρίζετε σε τεχνικό επίπεδο από πλατφόρμες, επιλογή εξωτερικών συνεργατών, εργαλεία, έρευνα και παρακολούθηση ανταγωνισμού, loyalty & retention.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε: φαρμακοποιούς και στελέχη φαρμακείων που διαθέτουν ήδη ή ετοιμάζονται να ξεκινήσουν ηλεκτρονικό φαρμακείο, αλλά και σε όσους ασχολούνται με το marketing στον ευρύτερο κλάδο του φαρμακείου. Είναι το μοναδικό και ένα από τα καλύτερα σεμινάρια marketing και ebusiness στοχευμένο ειδικά σε e-φαρμακεία.
Lead instructor: Πέτρος Γαρδικλής, eCommerce Consultant με πολυετή εμπειρία στον κλάδο ομορφιάς και καλλυντικών (L’Oreal) και εμπειρία σε eCommerce Agency ως CMO με πελάτες τα μεγαλύτερα Online φαρμακεία: pharmacy295, ofarmakopoiosmou, pharmacy2go, 2happy, pharm16, dpharmacy, boxpharmacy και πολλά άλλα.
Νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα.
Το ePharmacy Masterclass είναι ένα σεμινάριο για ηλεκτρονικά φαρμακεία το οποίο απευθύνεται σε
- ιδιοκτήτες φαρμακείων με φυσικό ή/και ηλεκτρονικό κατάστημα
- φαρμακοποιούς που θέλουν να ξεκινήσουν το ηλεκτρονικό τους φαρμακείο
- στελέχη marketing & πωλήσεων που ασχολούνται με online φαρμακεία
- στελέχη πληροφορικής, συμβούλουςκαι digital agencies που εξυπηρετούν τέτοιου είδους επιχειρήσεις και δραστηριότητες
- σε όσους θέλουν να ασχοληθούν με το marketing για online φαρμακεία
- Θα πάρετε κατευθύνσεις για να δημιουργήσετε το δικό σας επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) με το επιθυμητό περιθώριο κέρδους (profitability margin)
- Πώς θα αντιμετωπίσετε τον υψηλό ανταγωνισμό σε σχέση με τη χαμηλή κερδοφορία
- Πώς να υπολογίζετε με ακρίβεια την πραγματική απόδοση των ενεργειών σας σε σχέση με το κόστος
- Στρατηγικές digital marketing για φαρμακεία και πώς να επιλέξετε και να αξιοποιήσετε τα κατάλληλα εργαλεία και πλατφόρμες
- Πώς με συγκεκριμένες και στοχευμένες ενέργειες μπορείτε να βελτιώσετε άμεσα την απόδοση του online φαρμακείου σας (CRO eshop)
- Πώς θα αναπτύξετε την επιχείρησή σας σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον – scaling up και ποιες προϋποθέσεις πρέπει να εξασφαλίσετε
- Θα μάθετε διαθέσιμες τεχνολογίες και εργαλεία πριν κάνετε οποιαδήποτε επένδυση ώστε να επιλέξετε τα κατάλληλα για τις ανάγκες του δικού σας e-φαρμακείου.
New ePharmacy - eShop, Platform Migration, Redesign
- Open-Source Platforms vs Custom
- Migrations & SEO
- ERP και διάφορα συστήματα υποστήριξης
- Συντήρηση συστημάτων
- CRO: τακτικές βελτιστοποίησης: ποιόν αφορούν και πώς μπορείτε να τις εφαρμόσετε
ePharmacy Business I
- Branding και διαφοροποίηση του online φαρμακείου μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον
- Κερδοφορία
- Κόστη digital marketing και άλλων εξωτερικών συνεργατών
- Καμπάνιες προώθησης (promo days) σε συνδυασμό με υπηρεσίες για πραγματικά ανταγωνιστικές προσφορές
- Εκπτωτικές πολιτικές και δωρεάν μεταφορικά
ePharmacy Business II
- Κατηγορίες προϊόντων
- Έρευνα και παρακολούθηση ανταγωνισμού
- Marketplace και data
- Λειτουργικά κόστη και άλλες δαπάνες
- Εξαγωγές
ePharmacy Digital Marketing
- Πλατφόρμες
- Στρατηγική
- Στοχοθεσία
- Υποστήριξη από CRMs
- SEO – βασικές αρχές
- GMB
Συνεχής ανάπτυξη
- Τί σημαίνει αύξηση κύκλου πωλήσεων στο ηλεκτρονικό φαρμακείο: όροι και προϋποθέσεις
- Νέες πλατφόρμες
- Τεχνικές βελτιστοποίησης (CRO)
- Loyalty schemes
- O όρος του Customer Lifetime Value
- NPS
- Προϊοντικές σελίδες (advanced product pages)
- Νέοι κατάλογοι και λίστες (advanced catalog listings)
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;
Επικοινωνήστε με τον Ακαδημαϊκό μας Σύμβουλο
Ο Πέτρος Γαρδικλής εργάζεται σήμερα ως σύμβουλος επιχειρήσεων στο κλάδο των υπηρεσιών eCommerce και Digital Marketing.Eργάστηκε για 5 έτη ως Digital Manager στην L'Oréal Hellas στον τομέα των μαρκ ...
Μάθετε περισσότεραΕγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται έως και δύο ημέρες πριν την έναρξή του, εφόσον υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες θέσεις.
Προσθέστε το πρόγραμμα στο καλάθι αγορών. Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή ως νέος χρήστης στο website μας (εάν είστε ήδη εγεγραμμένος χρήστης κάντε login).
Εάν πρόκειται για εταιρική συμμετοχή παρακαλούμε τσεκάρετε το πεδίο «Κάνω κράτηση για λογαριασμό της εταιρείας μου».
Αφού συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία σας και δηλώσετε το παραστατικό που επιθυμείτε να εκδοθεί, θα πρέπει να προχωρήσετε σε καταβολή των διδάκτρων.
Η πληρωμή γίνεται με τρεις τρόπους: α) με πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις, όπου ορίζονται), cash card ή prepaid card, β) με ταυτότητα οφειλής, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για πληρωμή μέσω ebanking, ή απευθείας στην τράπεζα (μηχάνημα, ανέξοδα, ή γκισέ) ή γ) με IRIS και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας.
Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής: με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιτυχούς συναλλαγής. Ωστόσο, η εγγραφή σας ή η εγγραφή των στελεχών σας δεν ολοκληρώνεται πριν την καταβολή των διδάκτρων του προγράμματος. Μετά την καταβολή των διδάκτρων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή σας.
Το σεμινάριο έχει σχεδιασθεί ειδικά για φαρμακοποιούς και μπορεί να οργανωθεί και αποκλειστικά για την εταιρεία σας, εάν υπάρχει ομάδα στελεχών σας που επιθυμεί να το παρακολουθήσει. Σε αυτή την περίπτωση το περιεχόμενο, οι ημερομηνίες και το ωράριο διεξαγωγής προσαρμόζονται στις ανάγκες και απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης και των στελεχών σας. Καλέστε μας στο 210-3680907 για περισσότερες πληροφορίες.