Το πρόγραμμα περιήγησής σας δεν υποστηρίζεται πλέον. Κατεβάστε το προτιμώμενο σύγχρονο πρόγραμμα περιήγησής σας και μείνετε ασφαλείς!

Προπαρασκευαστικό Σεμινάριο για τις εξετάσεις CRISC

Πληροφορική
Ξεκινά Σύντομα
Διαδικτυακά
Διάρκεια
27 ώρες - 9 Sessions
Επίπεδο
Ανώτερο
Γλώσσα
Αγγλικά
Τιμή
€ 1.670,00

Νέο σεμινάριο προετοιμασίας εξετάσεων CRISC του ISACA με πλήρες πακέτο παροχών

Το 27ωρο Live Online σεμινάριο CRISC Prep Course, θα σας βοηθήσει να προετοιμασθείτε κατάλληλα για τις εξετάσεις CRISC της ISACA, καλύπτοντας τους τέσσερεις θεματικούς τομείς της εξεταστέας ύλης και θα σας δώσει το επίσημο προπαρασκευαστικό υλικό και υλικό μελέτης που θα χρειασθείτε. To σεμινάριο γίνεται live online με τον εισηγητή και μπορείτε να το παρακολουθήστε απ'όπου κι αν βρίσκεστε.

Η πιστοποίηση CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), η οποία ξεκίνησε το 2010, αφορά επαγγελματίες πληροφορικής που χρειάζονται μια ευρέως γνωστή πιστοποίηση για τη διαχείριση και την εποπτεία των κινδύνων πληροφοριακών συστημάτων. Απευθύνεται σε Επιθεωρητές και Ελεγκτές Πληροφορικών Συστημάτων, σε Διευθυντές Ασφάλειας Πληροφορικών Συστημάτων, και σε έμπειρους επαγγελματίες που ασχολούνται με τον Έλεγχο, την Ασφάλεια, την Διαχείριση Κίνδύνων και την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.

Νέες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Το σεμινάριο προετοιμασίας για τις εξετάσεις CRISC του ISACA, διεξάγεται σε συνεργασία με την ES Learning, ISACA Accredited Training Organization (ATO). Το σεμινάριο διεξάγεται επίσης στην Ελληνική γλώσσα από ISACA Accredited Trainer, ενώ όλο το εκπαιδευτικό υλικό είναι στα Αγγλικά.

Με περισσότερα από 145.000 μέλη σε περισσότερες από 180 χώρες, ο ISACA ™ είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένος ηγέτης στη διακυβέρνηση, τον έλεγχο και τη διασφάλιση πληροφορικών συστημάτων. O ISACA προσφέρει επίσης τις πιστοποιήσεις CISA και CISM που θεωρούνται και αυτές από τις κορυφαίες επαγγελματικές πιστοποιήσεις στο κλάδο της Πληροφορικής.

Το σεμινάριο CRISC Prep Course περιλαμβάνει πλήρες πακέτο παροχών το οποίο περιλαμβάνει το σεμινάριο προετοιμασίας, βιβλία και άλλα εκπαιδευτικά εργαλεία καθώς και τα εξέταστρα. 


Premium Package

€1670 - Πλήρες πακέτο παροχών. Περιλαμβάνει:

  • ISACA membership fee*
  • CRISC eManual
  • CRISC Q&A Database Annual Subscription*
  • Exam Fee* 
  • CRISC Prep Course (27 ώρες Live Online)

Απαιτείται προπληρωμή τουλάχιστον 7 εργάσιμες ημέρες προ της έναρξης του κάθε σεμιναρίου προετοιμασίας
*Ισχύει για 1 έτος από την ημερομηνία προμήθειας των vouchers.

Basic Package

€1120 - Πακέτο παροχών χωρίς εξέταστρα. Περιλαμβάνει:

  • ISACA membership fee*
  • CRISC eManual
  • CRISC Q&A Database Annual Subscription*
  • CRISC Prep Course (27 ώρες Live Online)

Απαιτείται προπληρωμή τουλάχιστον 7 εργάσιμες ημέρες προ της έναρξης του κάθε σεμιναρίου προετοιμασίας
*Ισχύει για 1 έτος από την ημερομηνία προμήθειας των vouchers. Επικοινωνήστε με το 210-3680911, 210-3680907 για να λάβετε εκπτωτικό κουπόνι της τελικής τιμής των 1120 Ευρώ.

Η Ελληνοαμερικανική Ένωση συνεργάζεται την ES Learning, διεθνή εταιρεία παροχής συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών με έδρα το Ριάντ, η οποία είναι εξουσιοδοτημένος εκπαιδευτικός πάροχος της ISACA International, ως ISACA Accredited Training Organization (ATO).  Στόχος της συνεργασίας είναι τα σεμινάρια προετοιμασίας πιστοποιήσεων ISACA να εναρμονίζονται με τα υψηλά πρότυπα εκπαίδευσης της ISACA, η οποία μέσω του Προγράμματος των Accredited Training Organization, εξασφαλίζει την άρτια προετοιμασία με διαπιστευμένους και πιστοποιημένους εκπαιδευτές, και την παροχή όλου του απαραίτητου υλικού προετοιμασίας.  

Η ES-Learning ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στρατηγικής και καινοτομίας στους ακόλουθους τομείς: Διαχείριση Διαδικασιών και Συστημάτων (Business Process Management), Διαχείριση Ποιότητας & Απόδοσης (Quality & Performance), Services Design, Στρατηγική.

Το σεμινάριο προετοιμασίας CRISC προσφέρει τις ακόλουθες παροχές:

  • 27 ώρες εκπαίδευσης με λεπτομερή επισκόπηση και βασικά σημεία των 4 τομέων της εξέτασης CRISC
  • Εκπαιδευτικό υλικό ISACA
  • Συμβουλές και υποστήριξη από τον εισηγητή ακόμα και μετά την εξέταση
  • Ανάλυση συγκεκριμένων γνωστικών περιοχών στις οποίες αντιστοιχούν αρκετές ερωτήσεις εξετάσεων
  • Εξάσκηση στη φιλοσοφία των ερωτήσεων και στις συνθήκες εξέτασης
  • Εργαλεία μελέτης
  • 27 CPEs

Κάθε ενότητα περιλαμβάνει παράδοση της θεωρίας με βάση το CRISC manual και εξάσκηση με αρκετά δείγματα ερωτήσεων για να μπορεσετε να κατανοήσετε το βαθμό δυσκολίας και την δομή των ερωτήσεων που θα συναντήσετε.

Η CRISC καθώς και σχεδόν όλες οι Πιστοποιήσεις της ISACA, είναι μια εξέταση η οποία βασίζεται και στην επαγγελματική εμπειρία. Αυτό το σεμινάριο, θα σας δώσει συγκεκριμένες οδηγίες στη μελέτη σας παρέχοντας μια επισκόπηση των βασικών γνώσεων που περιλαμβάνονται στο CRISC Manual.

Για να προετοιαστείτε καλύτερα, θα πρέπει να συνεχίσετε να μελετάτε την ύλη του μαθήματος και να κάνετε εξάσκηση με τα δείγματα ερωτήσεων που σας έχουν δοθεί μέχρι να φτάσετε σε ένα ικανοποιητικό ποσοστό επιτυχίας και κατόπιν να ορίσετε την ημερομηνία των εξετάσεων. Η εξάσκηση με όσο το δυνατόν περισσότερα δείγματα ερωτήσεων είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία στο τεστ.

Η πιστοποίηση CRISC απευθύνεται σε στελέχη διαχείρισης κινδύνων πληροφορικής, και στελέχη που ασχολούνται με τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την πρακολούθηση των IS Controls, οι οποίοι θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον τριετή επαγγελματική εμπειρία σε αντίστοιχους τομείς. Απευθύνεται σε στελέχη:

  • Security Directors, Managers, ή Σύμβουλους
  • Compliance, Risk, and Privacy Executives
  • IT Audit Executives

Προαπαιτούμενα Πιστοποίησης CRISC

Για να πιστοποιηθείτε με τo CRISC, πρέπει να περάσετε επιτυχώς τις εξετάσεις CRISC και κατόπιν να δηλώσετε τα παρακάτω στην αίτηση που θα κάνετε στην ISACA:

  • Εξοφληθείτε κατ'αρχάς το ποσό των  US$50 application processing fee, για να μπει η αίτησή σας σε διαδικασία ελέγχου
  • Δηλώνετε επαγγελματική εμπειρία ως εξής:
    - Tουλάχιστον τρία (3) έτη αθροιστικής εργασιακής εμπειρίας σε Διαχείριση Κινδύνων & ΙS Controls Πληροφοριακών Συστημάτον που αντίστοιχουν σε τουλάχιστον δύο (2) από τους τέσσερις (4) τομείς (domains) της CRISC.  Από αυτούς τους δύο απαιτούμενους τομείς, ο ένας πρέπει να ανήκει είτε στον τομέα 1 (Corporate IT Governance) είτε στον τομέα 2 (IT Risk Assessment).
    - Πρέπει να δηλώσετε εμπειρία εντός των τελευταίων 10 ετών από την υποβολή της αίτησης. Δεν υπάρχουν waivers ή απαλλαγές γι'αυτά τα κατ'ελάχιστον 3 έτη που πρέπει να δηλώσετε. Δείτε εδώ αναλυτικές πληροφορίες  CRISC Exam Content Outline  / CRISC experience requirements)
  • Δηλώνετε ότι συμφωνείτε με τον Κώδικα Επαγγελματικής Ηθικής της ISACA 
  • Δηλώνετε ότι συμφωνείτε με την Πολιτική Διατήρησης της Πιστοποίησης της ISACA. 

 

Έχετε απορίες; Καλέστε στο 210-3680911, ή μιλήστε με τον Ακαδημαϊκό μας Σύμβουλο

Domain 1 - Governance (26% of exam)

A—Organizational Governance

  • Organizational Strategy, Goals, and Objectives
  • Organizational Structure, Roles and Responsibilities
  • Organizational Culture
  • Policies and Standards
  • Business Processes

B—Risk Governance

  • Enterprise Risk Management and Risk Management Framework
  • Three Lines of Defense
  • Risk Profile
  • Risk Appetite and Risk Tolerance
  • Legal, Regulatory and Contractual Requirements
  • Professional Ethics of Risk Management Organizational Assets

Domain 2 - IT Risk Assessment (20% of exam)

A—IT Risk Identification

  • Risk Events (e.g., contributing conditions, loss result)
  • Threat Modelling and Threat Landscape
  • Vulnerability and Control Deficiency Analysis (e.g., root cause analysis)
  • Risk Scenario Development

B—IT Risk Analysis & Evaluation

  • Risk Assessment Concepts, Standards and Frameworks
  • Risk Register
  • Risk Analysis Methodologies
  • Business Impact Analysis
  • Inherent and Residual Risk

Domain 3 - Risk Response and Reporting (32% of exam)

A—Risk Response

  • Risk Treatment / Risk Response Options
  • Risk and Control Ownership
  • Third-Party Risk Management
  • Issue, Finding and Exception Management
  • Management of Emerging Risk

B—Control Design & Implementation

  • Control Types, Standards and Frameworks
  • Control Design, Selection and Analysis
  • Control Implementation
  • Control Testing and Effectiveness Evaluation

C—Risk Monitoring & Reporting

  • Risk Treatment Plans
  • Data Collection, Aggregation, Analysis and Validation
  • Risk and Control Monitoring Techniques
  • Risk and Control Reporting Techniques (heatmap, scorecards, dashboards)
  • Key Performance Indicators
  • Key Risk Indicators (KRIs)
  • Key Control Indicators (KCIs)

Domain 4 - Information Technology and Security (22% of exam)

A—Information Technology Principles

  • Enterprise Architecture
  • IT Operations Management (e.g., change management, IT assets, problems, incidents)
  • Project Management
  • Disaster Recovery Management (DRM)
  • Data Lifecycle Management
  • System Development Life Cycle (SDLC)
  • Emerging Technologies

B—INFORMATION SECURITY PRINCIPLES

  • Information Security Concepts, Frameworks and Standards
  • Information Security Awareness Training
  • Business Continuity Management
  • Data Privacy and Data Protection Principles

Supporting Tasks

  • Collect and review existing information regarding the organization’s business and IT environments.
  • Identify potential or realized impacts of IT risk to the organization’s business objectives and operations.
  • Identify threats and vulnerabilities to the organization’s people, processes and technology.
  • Evaluate threats, vulnerabilities and risk to identify IT risk scenarios.
  • Establish accountability by assigning and validating appropriate levels of risk and control ownership.
  • Establish and maintain the IT risk register and incorporate it into the enterprise-wide risk profile.
  • Facilitate the identification of risk appetite and risk tolerance by key stakeholders.
  • Promote a risk-aware culture by contributing to the development and implementation of security awareness training.
  • Conduct a risk assessment by analyzing IT risk scenarios and determining their likelihood and impact.
  • Identify the current state of existing controls and evaluate their effectiveness for IT risk mitigation.
  • Review the results of risk analysis and control analysis to assess any gaps between current and desired states of the IT risk environment.
  • Facilitate the selection of recommended risk responses by key stakeholders.
  • Collaborate with risk owners on the development of risk treatment plans.
  • Collaborate with control owners on the selection, design, implementation and maintenance of controls.
  • Validate that risk responses have been executed according to risk treatment plans.
  • Define and establish key risk indicators (KRIs).
  • Monitor and analyze key risk indicators (KRIs).
  • Collaborate with control owners on the identification of key performance indicators (KPIs) and key control indicators (KCIs).
  • Monitor and analyze key performance indicators (KPIs) and key control indicators (KCIs).
  • Review the results of control assessments to determine the effectiveness and maturity of the control environment.
  • Report relevant risk and control information to applicable stakeholders to facilitate risk-based decision-making.
  • Evaluate alignment of business practices with risk management and information security frameworks and standards.

Mock Exam – Reviewing questions and answers

  • Η ανατομία μιας ερώτησης CRISC
  • Πώς γράφονται οι ερωτήσεις της CRISC
  • Η καλύτερη προσέγγιση στην εξέταση CRISC
  • Εφαρμογή & logistics για εξετάσεις CRISC

Η γνώμη των συμμετεχόντων

The CRISC online course provided me with deep insights into the identification and management of IT risks, enhancing my ability to align IT with business objectives. Vasilis Monti - Network Security Engineer, OTE

Εγγραφή στο πρόγραμμα γίνεται έως και μία ημέρα πριν την έναρξή του, εφόσον υπάρχουν ακόμα διαθέσιμες θέσεις. Προσθέστε το πρόγραμμα στο καλάθι αγορών. Την πρώτη φορά που θα συνδεθείτε θα χρειαστεί να κάνετε εγγραφή. Εάν πρόκειται για εταιρική συμμετοχή παρακαλούμε τσεκάρετε το πεδίο «Κάνω κράτηση για λογαριασμό της εταιρείας μου». Αφού συμπληρώσετε τα προσωπικά στοιχεία σας και δηλώσετε το παραστατικό που επιθυμείτε να εκδοθεί, θα πρέπει να προχωρήσετε σε καταβολή των διδάκτρων. Η πληρωμή γίνεται με τρεις τρόπους: α) με πιστωτική κάρτα (με άτοκες δόσεις όπου ορίζονται), cash card ή prepaid card, β) με ταυτότητα οφειλής, την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μέσω ebanking, ή απευθείας στην τράπεζα (μηχάνημα, ανέξοδα, ή γκισέ) ή γ) με IRIS και άμεση χρέωση του λογαριασμού σας.

Παρακαλούμε σημειώστε τα εξής: με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο μήνυμα επιτυχούς συναλλαγής. Ωστόσο, η εγγραφή σας ή η εγγραφή των στελεχών σας δεν ολοκληρώνεται πριν την καταβολή των διδάκτρων του προγράμματος. Μετά την καταβολή των διδάκτρων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να επιβεβαιώσουμε την εγγραφή σας.

Σημαντικό: Μπορείτε να προχωρήσετε άμεσα με την παραγγελία σας μέσω του eshop μας για το Premium Πακέτο Παροχών των 1670 Ευρώ το οποίο σας παρέχει ό,τι χρειάζεσθε για την προετοιμασία σας και τα εξέταστρα. 

Εάν επιλέξετε το Basic Package παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη Γραμματεία στο 210-3680911, ή στο 210-3680907, ή στείλτε μήνυμα στο training@hau.gr για να λάβετε το αντίστοιχο εκπτωτικό κουπόνι, ώστε να προωρήσετε την παραγγελία σας μέσω του eshop μας.

Το σεμινάριο μπορεί να οργανωθεί και αποκλειστικά για την εταιρεία σας, εάν υπάρχει ομάδα στελεχών σας που επιθυμεί να το παρακολουθήσει. Σε αυτή την περίπτωση το περιεχόμενο, οι ημερομηνίες και το ωράριο διεξαγωγής προσαρμόζονται στις ανάγκες και απαιτήσεις των στελεχών σας. 

Το Blackboard είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα elearning και τηλεδιάσκεψης συμβατή με Mac, Windows, Linux, iOS και Android, που επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν σε online μαθήματα σύγχρονης εκπαίδευσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Blackboard από τον υπολογιστή, το laptop, το iPad ή το smartphone σας. Δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε κάποια εφαρμογή στη συσκευή σας. Με την εγγραφή σας θα λάβετε ένα σύντομο οδηγό χρήσης. Λάβετε υπόψιν ότι θα πρέπει να διαθέτετε κάμερα, ηχεία και μικρόφωνο. Οι περισσότεροι σύγχρονοι υπολογιστές διαθέτουν ενσωματωμένο μικρόφωνο και ηχείο, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και headset για καλύτερη ποιότητα ήχου.

Nikolaos Vasileiadis
CISM, CISA, CISSP, CDPSE, CRISC, Managing Director, Tekpaths

Ο Νικόλαος Βασιλειάδης είναι διαπιστευμένος εκπαιδευτής της ISACA και μέλος του ISACA Athens Chapter, εξουσιοδοτημένος να προσφέρει μαθήματα προετοιμασίας πιστοποίησης του ISACA για τις πιστοποιή ...

Μάθετε περισσότερα

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν ...

Πίσω στην αρχή