Σοφία Βουτσιτσούδη
Η Σοφία έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο να σχεδιάζει και να υλοποιεί Marketing Media στρατηγικές, αποκτώντας βαθιά γνώση τόσο του online όσο και του offline media οικοσυστήματος.
Είναι οπαδός ότι το Media περιβάλλον είναι ένα και ενιαίο. Θεωρεί ότι: «οι καταναλωτές λειτουργούν συνολικά, δεν ξεχωρίζουν Marketing ενέργειες και Digital Marketing ενέργειες. Εμείς καλούμαστε να κάνουμε Marketing για τους σημερινούς καταναλωτές και αυτό απλά είναι στην καρδιά του πλέον Digital”.
Σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, αλλά από τα φοιτητικά της χρόνια ήδη ήξερε ότι η διαφήμιση και ειδικά τα media είχαν κλέψει την καρδιά της, επιλέγοντας το ως και θέμα της πτυχιακής της εργασίας.
Έχει εργασθεί σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και για πολλούς πολυεθνικούς αλλά και τοπικούς μεγάλους λογαριασμούς όπως: Unilever, Coca-Cola 3E, Όμιλος Παντελιάδη (My Market, Kerrygold, Ηπειρος, κ.α.) Melissa, Hyundai, Μεβγάλ και πολλούς άλλους.
Εργάσθηκε για 15 χρόνια στη Vodafone ως Digital & Biddable Media Lead, μέλος της ευρύτερης Marketing Communications ομάδας της εταιρείας.
Από το 2018 ανέλαβε το “Agency to inhouse transition” και έκτοτε ηγείται της πλήρους πλέον inhouse Digital & Biddable media ομάδας για όλα τα Digital κανάλια.
Έχει υπάρξει μέλος της Digital Ομάδας του ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος) και συμμετέχει ενεργά και συχνά στην ευρύτερη αγορά του Digital Marketing ως μέλος κριτικών επιτροπών βραβείων (Peak Awards, Digital Media Awards, κ.α.).
Η Σοφία Βουτσιτσούδη διδάσκει την ενότητα Branding & Retention Marketing in the Digital Era, στο Certificate in Digital Marketing - ένα από τα καλύτερα και αρτιότερα σεμινάρια digital marketing στην Ελλάδα, όπου διδάσκουν αποκλειστικά πρωτοπόροι επαγγελματίες του κλάδου.