Δημήτρης Νικολακόπουλος
Ο Δημήτρης κατέχει σήμερα τη θέση του Chief Digital Officer σε έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς ομίλους στην Ελλάδα, τις Αττικές Εκδόσεις, με πληθώρα ψηφιακών και έντυπων μέσων. Σπούδασε επικοινωνία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος με εξειδίκευση στη Διαφήμιση και τις Πολιτικές επιστήμες.
Ξεκίνησε στον όμιλο στη θέση του Commercial & Business Development Director (Print/Digital) όλων των περιοδικών, εφημερίδων και ψηφιακών μέσων, όπως Forbes και εφημερίδα Κεφάλαιο, www.capital.gr, www.forbesgreece.com, www.askmen.com , www.esquire.gr, www.madamefigaro.gr, www.shape.gr, www.missbloom.gr , www.yupiii.gr, www.themamagers.gr, www.kairos.gr, www.tripadvisor.com.gr, www.msn.com, Inmobi, και έντυπα όπως: Madame Figaro, Harper’s Bazaar, Esquire , Shape, Celebrity, Mirror, Casaviva, Tiletheatis, Tilerama, Akis Petretzikis, Contract, Tasty Guide, Check in Athens, Ikos Magazine.
Ο Δημήτρης Νικολακόπουλος έβαλε την υπογραφή του στη μετάβαση ενός παραδοσιακού ομίλου ΜΜΕ στην ψηφιακή εποχή αναλαμβάνοντας τη διαμόρφωση της εμπορικής στρατηγικής, της απόδοσης και της καινοτομίας των Αττικών Εκδόσεων.
Ο Δημήτρης, ξεκίνησε τέλη της δεκαετίας του 90 στο τμήμα Διαφήμισης της ΙΜΑΚΟ συμβάλλοντας στην εμπορική εκτόξευση των περιοδικών Big, Active, Pink, Nitro, Esquire, Downtown, Pink Woman, Car, Lipstick, Cover story, Golden List καθώς και των ραδιοφωνικών σταθμών Nitro 102,5 και Sfera 102,2.
Μετά από ένα πολύ σύντομο διάλειμμα στη Citibank όπου ανέλαβε το περιοδικό της Τράπεζας (Signature Exclusive), επέστρεψε στα ΜΜΕ, ως υπεύθυνος Διαφήμισης του περιοδικού Playboy και Prestige των Αττικών Εκδόσεων. Συνέχισε στο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη (ΔΟΛ) ως Διευθυντής Διαφήμισης Ψηφιακών Μέσων. Κατόπιν μετακινείτε στον όμιλο Λυμπέρη βάζοντας την υπογραφή του στην οικοδόμηση του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και ραδιοφώνων για να επιστρέψει και πάλι στον ΔΟΛ ως Διευθυντής Διαφήμισης Ψηφιακών Μέσων. Είναι μέλος των IAB, OPA & FIIP, και παρακολουθεί τακτικά σεμινάρια και συνέδρια σε Ευρώπη σε σχέση με τις νέες τεχνολογίες και τον εκδοτικό χώρο.
Ο Δημήτρης είναι εισηγητής στο Certificate in Digital Marketing - ένα από τα καλύτερα και αρτιότερα σεμινάρια digital marketing στην Ελλάδα, όπου διδάσκουν αποκλειστικά πρωτοπόροι επαγγελματίες του κλάδου.